• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peiling meeting in Almere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vindt het wel heel erg gaaf dat jullie van zover willen komen om er samen een leuke dag van te gaan maken !

Echt super !:)^


Volgens mij is er animo zat, ik laat dit topic nog wel even staan om te kijken naar welke datum de meeste voorkeur uitgaat.
Zondagavond zal ik kijken waar de meeste stemmen op staan, maandag ga ik direct regelen dat we die datum een mooi schoon terrein hebben :)^

Gr. Arjan
 
Jeroen zei:
Voor mij is het ook alsnog nog 130 km :weetniet

Voor mij ook zo'n beetje.
Ik beslis in de week ervoor pas of ik kom, kom alleen voor de gezelligheid dus met parkeerplaats hoef je met mij geen rekening te houden.
 
Budel was voor mij ook 140 KM. Je moet er wat voor over hebben. Als je geen zin hebt om er voor te rijden, dan zul je zelf wat moeten organiseren....

Groet, Peter
 
+1 Het is nu eenmaal niet mogelijk om bij iedereen voor de deur iets te organiseren. Wil je iets van het detailen opsteken, dan is het dat ritje heus wel waard.
 
Absoluut !

Oosterhout was voor ons anderhalf uur rijden.
De dingen die ik daar heb geleerd en de ontzettend leuke dag waren die reistijd meer dan waard !

Gr. Arjan
 
Hier ook.

Ben nu naar 2 meetings geweest, Budel 115km en Europoort 97km.
Afstand voor mij valt nog mee vergeleken met sommige forumleden, maar vond het beide
keren zeer de moeite waard.
Weet wel dat ik de volgende meeting met een reeds gepoetste (gedetailde) auto kom, om dan ook eens
een keer met mijn handen in mijn zakken rond te kijken..:D

Vind het vooral leuk om ook persoonlijk kennis te maken met forumleden en om daarna een hapje te eten is ook gezellig.
 
Het is voor mij niet zozeer de afstand, maar als ik daar de auto was en het is zonnig weer, dan heb ik op de terugweg de hele auto alweer onder de vliegen :D
Vandaar dat ik dan ook alleen kom kijken.
En er wil nog weleens iets tussen komen, daarom zet ik me niet zo graag op zulke lijsten.
 
Afstand is voor mij ook geen probleem hoor;) Bij de oosterhout meeting was ik toevallig vrij.
 
B.K. zei:
Ik neem aan dat dit een persoonlijke aanval is rofl

Nee dat was niet de achter liggende gedachte.
Maar nu er over begint er is toch nog 1 foto,
waar je ze niet in je zakken had en dat was tijdens de instructie aan Mark.:)^
 
heb beloofd om de eerst volgende meeting die kant op te komen,jullie kwamen ook mijn kant op.
adrie kwam alleen om mee te eten(en te kijken hoe we ons gedraagden)als je zoiets doet dan is 200 kilometer voor een dag een peuleschil.
of je moet bang zijn dat je een keer extra moet tanken....
 
Het is simpel, kom graag of kom niet. Er gaat echt veel tijd en moeite zitten om de boel te regelen e.d. dus de reis is het meer dan waard.
Ik ga ook niet elke maand naar Budel op en neer maar een keer moet kunnen.
 
Helemaal mee eens dibbuz, maar als ik me vooraf op de lijst laat zetten dat ik kom en er komt toch nog weer wat tussen waardoor ik me moet afmelden vind ik lullig voor de persoon die het organiseerd.
 
Dat kan ik me voorstellen inderdaad. :)^
 
Dat is ook niet het argument dibbuz.

Wat wel zo is dat op zaterdag er veel mensen zijn die werken gezin's dag hebben ect.. die dol graag op zulke meetings afkomen maar dus niet kunnen.
Maar op zondag's dus wel kunnen.

Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch?

Vandaar de vraag of er ook geen mogelijk is om het op een zondag te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.