• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peiling meeting in Almere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou je dan op een zaterdag wel een gezinsdag kunnen hebben en kan dat niet op een zondag ? :weetniet
Verder zijn er ook mensen die vanuit hun geloofsovertuiging dit soort dingen wellicht liever niet doen op een zondag ?

Op deze locatie is er in ieder geval geen mogelijkheid om het op een zondag te houden.

Gr. Arjan
 
Het is vaker een "probleem" van de afstand tot een meeting, niet de tijd/datum.
Vaak hoor je mensen vragen om een meeting, dan wordt er 1 georganiseerd en dan haken ze af omdat het "te ver" voor ze is. Ze willen dan niet bijv. 2 uur in de auto zitten om naar een meeting te rijden.
Mijn mening is dat als je iets hands-on wilt leren en dan ook nog gezellig kunt kletsen met "lotgenoten" :D en ervaringen wilt uitwisselen buiten het forum om, dan zijn dit soort meetings erg handig.
 
Nou ja het is voor de meeste idd de afstand...
Voor mij is dat Nooit!! een probleem ;)

Omdat er voor sommigen een probleem met de afstand is ga ik steeds vaker naar een "verre" meeting, vooral om zo ook eens de mensen achter de nickname te leren kennen. En ook kun je de experts eens aan het werk zien wat voor mij ook erg leerzaam blijft :! na elke meeting heb ik weer wat nieuws gezien waar ikzelf vaak nog iets aan heb als ik met een auto bezig ben.

Het blijft altijd of je het er voor over hebt maar ik vind de meetings altijd erg leerzaam/gezellig :)
 
Juist omdat voor de meeste de afstand een "probleem" is heb ik geprobeerd wat centraals te zoeken.

Laten we nu lekker verder een beetje ON-topic blijven : Is er interesse genoeg voor een meeting in Almere ?
Aan de hoeveelheiod posten en reacties te zien wel !

Gr. Arjan
 
sjoerdnijhuis zei:
na elke meeting heb ik weer wat nieuws gezien waar ikzelf vaak nog iets aan heb als ik met een auto bezig ben.

Nadeel daarvan is dat je aan het kopen blijft :D
Toen ik net machinaal begon ben ik ook een keer bij CC geweest met een meeting/clinic.
Toen zag ik iemand met de hose blockers... Heeeej dacht ik, das makkelijk :grinning:
En zo nog een paar van die kleine dingen.
Maar was wel gezellig, kwam zelfs nog iemand tegen waarbij ik op school had gezeten.

En welke dag je ook kiest, er kunnen altijd mensen niet.
 
Juffer1 zei:
Is er interesse genoeg voor een meeting in Almere ?

Ik denk dat er wel genoeg interesse is ,trouwens er hoeft geen massa volk te zijn om het gezellig te maken. :)^
 
Mooi initiatief! :cool:

Heb zeker interesse.
Lekker dichtbij voor mij.

18 april kan ik helaas niet.
9 en 16 mei zijn we toevallig motor toerritjes aan het plannen.
Als één van de twee niet doorgaan, zal ik er zeker zijn! Maar ja, welke dag...?
Moeilijk stemmen dus...
 
Helemaal mee eens BK :)^

De meeste stemmen gaan tot nu uit naar 16 mei, dus de kans dat het die datum gaat worden is vrij groot.

Gr. Arjan
 
Ik heb "Datum maakt me niet zoveel uit, ik kom !"gestemd, zolang het niet 18 april is.

Afstand vind ik ook geen probleem, auto is om mee te rijden en het is nog leuk ook(vind ik tenminste)

Alleen zijn er andere factoren welke mij misschien niet toe laten te gaan.
Ik wil eerst de definitieve datum weten voor ik besluit te komen.
 
Wordt er net door een mede lid op gewezen dat de CC heren alleen op 18 April kunnen, maar de meeste stemmen gaan uit naar 16 Mei. Is het een probleem voor jullie dat de CC heren dan misschien niet aanwezig zullen zijn ?

Volgens mij komen er zat andere leden die al "enige" detail ervaring hebben en waar we onze vragen aan kunnen stellen ?

Gr. Arjan
 
Voordat we verder gaan met het lijstje : ik zal morgen eerst nog overleggen met mijn werkgever of ik 16 mei inderdaad de gehele parkeerplaats vrij kan krijgen / maken.
Verwacht niet dat dat een probleem is maar ik houd niet van ongename verassingen en regel mn zaakjes liever duidelijk en helder ;)

Morgen komt er een topic waarin jullie je kunnen aanmelden en waar wat meer info staat over tijden, een eventueel restaurant en tevens zal ik proberen of ik wat foto's kan maken zodat jullie de locatie een beetje kunnen zien.

Gr. Arjan
 
ik moet ff kijken of ik die datum vrij kan krgijen anders kom ik ernaar ff langs om te buurten dan niet poetsen :grinning: :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.