• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peiling meeting in Almere

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.005
193
45
Beste detailers,

Na vandaag eens goed bij mn werkgever geslijmd te hebben heb ik van hem toestemming gehad om op een zaterdag ons bedrijfsterrein in Almere te gaan gebruiken om een poetsmeeting te organiseren.

Almerekaartjeoverzicht.jpg


Almerekaartjelocatie.jpg


Ons bedrijfsterrein ligt op een heel klein industrieterrein welke 1km (3 minuten rijden) vanaf de A6.
Tegenover ons terrein zijn trouwens ook wasboxen (voor diegene die daar belang bij hebben).
Verder zal er die dag vrij gebruik van koffie, thee, wc, water en elecktriciteit mogelijk zijn.

Op het terrein zelf zijn er 20 ruime parkeerplekken en daarnaast een mogelijkheid voor een aantal auto's om op 10 meter van deze vakken met een hoge druk reiniger of tuinslang aan de slag te gaan.

In de directe omgeving is er parkeerplek zat voor eventuele bezoekers.
Tevens zit er een Mac Donalds, Delifrance en een een 2tal snackbars binnen bereik.

Enig nadeeltje is misschien wel dat het terrein naast ons nog in aanbouw is en de entree daarvan op dit moment nog niet gestraat is.
Dit ga ik ter zijne tijd oplossen door een zeil te spannen zodat de auto's uit de wind zullen staan.

Onze bedoeling is om dit op een van de 3 volgende zaterdagen te gaan doen :
18 April
9 Mei
16 Mei



Benieuwd wat jullie ervan vinden :-"

Gr. Arjan
 
Nou wat een top locatie :cool:

Als ik kan helpen met opbouwen oid.. geef maar een gil ;) want zit zo dichtbij :D
 
en ik heb beloofd om de eerst volgende keer die kant op te komen.
vriend appelmoes? ga je ook mee?
 
Lijkt mij wel leuk om daar aanwezig te zijn, weet niet of Dibbuz ook zin heeft? Ik kan alleen op 18 april. 9 mei vier ik mijn verjaardag (en ga er vanuit dat Dibbuz er dan ook is :-" ) en het weekend van 16 mei staan we op een meeting ergens anders in het land.

Hmmm, ik kan niet stemmen :p en de optie nee. geen interesse is een beetje overbodig, al heeft iemand daar al op gestemd 8o
 
FF off topic maar die polls zijn ook niet erg handig... als je er per ongeluk op klikt heb je al gestemd :weetniet
 
Is het handiger om de polls weg te halen dan denken jullie ?
Ik moet namelijk een datum doorgeven volgende week waneer de stagair de parkeerplaatsen moet vegen :D

Tot op heden wel een hoop bekende namen en dus mensen die kennis van zaken hebben !

Gr. Arjan
 
Is een heel eind voor mij.. 8o
Maar ,zou wel kunnen dat ik een roadtrip maak ,afhankelijk van de datum ,ik ga wel niet stemmen daarom.
 
:cool: Top Bart..!!!

Dus als de datum goed uitkomt ,ga ik zeker mee. Ik pas me aan aan de meerderheid (en aan Bart uiteraard). De meeste datums zien er goed uit ,lichte voorkeur naar de 18 de omdat ik dan nog vakantie heb.
 
Zondags gaat voor ons nooit lukken ivm andere verplichtingen en doordeweeks staan er 26 andere auto's in de weg rofl

Gr. Arjan
 
denk dat ook ik wel kom, heb gestemd dat de datum me niet zoveel uitmaakt.
Kan toch moeilijk zo lang op voorhand toezeggen
 
uhm ja, waarom niet is makkelijker samen te rijden, we komen toch van dezelfde kant.Het hangt voor mij wel een beetje van de datum af.
 
hey arjan toppie man leuke locatie ook zover ik kan zien haha
maar als ik vrij kan regelen kom ik ook dus ik hou het in de gaten ;)
 
misschien wel belang bij!?
maar 18 april heb ik als het goed is motorbeheersing..
dus die wordt hem al niet dan!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.