• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

Heren mede-poetsers

Slecht nieuws (maar eigenlijk voor ons ook goed nieuws)

Naast het feit dat Carclean dit keer helaas niet aanwezig kan zijn, dochterlief op schoolkamp is en dus niet voor de catering kan zorgen heb ik vandaag een ruimte probleem gecreerd met alle gevolgen van dien.

Gezien de zakelijke ontwikkelingen bij ons ben ik genoodzaakt de poetsmeeting door te schuiven naar na de zomervakantie.
Jullie zullen wellicht al gemerkt hebben dat ik de afgelopen weken bijna niet op de diverse fora actief ben geweest.
Geen paniek, is niet dat het slecht gaat bij ons, integendeel, gaat juist boven verwachting goed en dat is dan ook de reden waarom eea niet door kan gaan.

Iedereen heeft het over crisis in de bouw, zal wel maar gelukkig niet bij ons

Zoals eerdere Easterwood gangers weten zitten wij in de isolatie en verkopen wij zeg maar lucht. En laat lucht nu heel veel plek innemen in een magazijn. Volume is ons niet vreemd, volle vrachtwagen betekent in onze branche niet veel, komen en gaan meerdere vrachtwagens op een dag bij ons.

Deze week hebben we een paar lucratieve (grote) orders afgesloten die geheel via ons magazijn lopen cq. gaan lopen.
Daarnaast loopt de dagelijkse handel boven verwachting goed en uiteraard stemmen wij onze voorraad hierop af.

Dit alles houdt wel in dat er volgende week en de daarop volgende weken dusdanig veel materiaal onze kant op komt dat ik ruimte tekort ga komen. Hal I & II staat al bommetje vol, hal bij de buren heb ik ook voor 2 maanden kunnen inpikken maar zelfs dat is niet genoeg. Heb vandaag zelfs extra ruimte moeten huren bij onze vervoerder om eea kwijt te kunnen.

Dit houdt dus wel in dat het onmogelijk is om hal-I hal leeg te krijgen om een 20-tal auto's kwijt te kunnen.
Buiten poetsen heb ik zelf geen behoefte aan en neem aan jullie ook niet, kunnen we thuis tenslotte ook.

Dit betekent dat ik in overleg met Avanti heb besloten de meeting door te schuiven naar september.

Waarom niet eerder ? wel in juli/augustus gaan afwisselend gaan Avantie en ikzelf op vakantie + 2 weken (zomer) bedrijfssluiting betekent dat we pas vanaf September weer met 2 man 100% operationeel zijn.

Jongens, sorry ! maar denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik mijn zakelijke belangen in deze even voorop stel.

Dank voor jullie begrip en halen het dubbel en dwars in in September.


Groet A6-Red
 
Geen probleem Marco. Uiteraard jammer dat het niet doorgaat, maar in deze tijden is een goed lopende business veel belangrijker dan een 20-tal poetsmalloten over de vloer. :D En heel begrijpelijk!
 
Ow, da's jammer. Ik had eigenlijk wel een kijkje willen komen nemen.

Maar ja, wel goed te horen dat het prima gaat met je bedrijf. Ik was zelf op korte termijn van plan de zijkant van mijn huis te laten isoleren. Wellicht zitten er straks wat van jouw spullen in mijn muur ;)

Hopelijk tot september dan maar.
 
Uiteraard geen probleem, liever dit dan dat ik zo'n mooi gepoetste A6 op 't forum moet missen omdat het slecht gaat met de zaken ;)
 
Alleen maar goed om te horen dat de zaken goed gaan. Perfect zelfs. :cool:

Er zullen zeker toch nog voldoende poetsmeetings gehouden worden. Dus dat gaat goed komen.
 
Red is net een paar dagen terug van vakantie. Ik geloof dat hij gisteren (op z'n vroegst) weer naar de zaak is gegaan. Dan uiteraard even polshoogte nemen over de stand van zaken, dus nog even geduld. Ik hou zelf de fora ook goed in de gaten. Her en der verneem ik al ruime interesse :grinning:
 
Jongens, rustigggggg...............:grinning:

Ben inderdaad net terug van een ahum......zeer korte...ahum 6,5 weken durende vakantie.
Met de auto naar Turkije geweest dus de Cabrio zou wel een beurtje kunnen gebruiken.

Kijk met een schuin oog naar een zaterdag eind september, eerder gaat echt niet lukken want is nog steeds een gekkenhuis bij ons.

Mijn collega is nu nog twee weken met vakantie en er lopen nog een aantal giga projecten via ons magazijn dus voor midden september is het echt niet mogelijk.

Hou jullie op de hoogte zodra ik zicht heb op een datum.
Zal wel een zaterdag zijn wegens eerder genoemde redenen.

gr. Red
 
Uiteraard voor een ieder vrij toegankelijk.
Van te voren aanmelden is wel zo prettig want dan weet ik hoeveel deelnemers er zijn en kan ik proberen genoeg ruimte binnen te creeren

Normaliter komt er een hele horde van het Autoweek en het CC forum.
 
Het wordt sowieso al niet eerder dan oktober, heb ik elders van Red begrepen. Het magazijn staat nog erg vol, te vol om voldoende auto's in de hal te kunnen parkeren.
 
Ik kreeg al wel zo'n vermoeden. Hopelijk (voor mij dan) wordt het niet gelijk de eerste zaterdag in oktober.
Als het in de loop van oktober plaatsvindt, is het wel een uitstekende timing voor een winter prep. Lekker binnen de auto voorbereiden, zonder last te hebben van het weer.
Ik wacht het gewoon af. Ik vind het al heel wat dat deze mogelijkheid uberhaupt een paar keer per jaar wordt aangeboden.:cool:

Ik zit er overigens aan te denken om wat muren van mijn huis te gaan isoleren. Misschien kan ik daarvoor producten van A6-Red gebruiken. Raakt dat magazijn ook weer een stukkie verder leeg.:grinning: