• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

Marco, Easterwood was top. Goed geregeld, ook de catering (complimenten aan de kinderen). Ik meld me bij deze vast aan voor de volgende keer :)^
 
Xizer zei:
Klinkt allemaal goed mannen, wij willen foto's zien! :)


Kalm aan jongens.
Ben net thuis, hal is weer herkenbaar als bedrijfshal ipv poesthal ;)

Nu ff de camera opladen want batterij is zo leeg als maar kan zijn.
Betelent wel een vol geheugen kaartje dus ff kijken hoeveell Photobucket accounts ik dit keer nodig heb om de boel te up-loaden

Hoop dat de server van Tim eea aankan want er komt me daar een hoeveelheid foto's aan :grinning:

Of eea vanavond log lukt weet ik niet wamt ben compleet versleten.



Red blinkt wel weer.

Dennis nogmaals bedankt voor het wegpoetsen van de Striping en voor de Fusion [MOD] Fuzion ;) [/MOD] behandeling :heart_eyes:
 
Ik ben ook weer terug van Easterwood. Geëindigd met de EX-P sealant, had liefst nog willen toppen met een wax.
 
Zo, kom ook net thuis =-o Was een gezellige dag met enthousiaste mensen. Goed om te horen dat jullie onze tips waardevol vonden :)^
 
Was echt een superdag zeg! Leuke enthousiaste mensen en ook leuk om eens een gezicht te zien bij de naam, top!

@Bj0rnn: Top man, was echt een zeer mooi resultaat op je bolide!

@A6-Red: Bedankt voor deze topdag, ook je kinderen! Uiteraard een donatie in de pot gedaan, catering was weer helemaal klasse. Mooi dat die veeg weg is, volgende keer je kofferklep onder handen nemen.
 
Had dit eigenlijk al in het "wat hebben we gedaan vandaag" topic gezet, maar lijkt me hier meer op zijn plaats.



Bedankt Red voor het organiseren en een pluim voor miss red voor de lekkere koffie en broodjes :)^

volgende meeting zal ik mijn auto ook onderhanden nemen. (wist eigenlijk niet dat er spullen terbeschikking stonden :weetniet )

Heb zeer genoten van de demo's en zal zelf mijn eerste stappen gaan wagen.

De dap kan ik me nog niet permitteren (wachten op vakantie geld :) )

zit te denken om te starten met die pakketje

Bilt-Hamber - Auto-Clay Regular - 200g
Poorboys World - Black Hole - 946ml
Dodo Juice - Born Slippy clay lube refill concentrate (1:10) - 250ml
Carclean.com - Hi-Tech Foam Applicator
Collinite - Liquid Insulator Wax #845
Lake Country - Orange Light Cutting CCS Euro Foam Hand Applicator
Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 946ml
Autoglym - Super Resin Polish - 500 ml

Heb gekozen voor de autoglym omdat ik dus nog niet machinaal aan de slag ga en wel de swirls kwijt wil :)

Goed setje voor de beginner ?
 
Nou, hier zijn ze dan hoor. Rechtsreeks uit de camera, niks aan gedaan.

De bekende wasstraat


Mijn eigen auto aan de beurt


"Astra" meeting in de mist


Iedereen druk bezig binnen.



En buiten ook..


Nog steeds druk...




Met z'n allen...


 
Kleine greep uit de foto collectie :party:

Zo zag de hal er vanmorgen uit:

DSC05652.jpg


Red als eerste naar binnen en Ketelapper volgde als snel

DSC05654.jpg


Hebben maar ff wat plek vrijgehouden voor de ATC leden

DSC05662.jpg


DSC05660.jpg


DSC05659.jpg



ff wassen

DSC05663.jpg



Demo van Tim

DSC05666.jpg


DSC05670.jpg


DSC05671.jpg


DSC05672.jpg




DSC05684.jpg


DSC05685.jpg


DSC05686.jpg


DSC05689.jpg


DSC05691.jpg





DSC05695.jpg


Dennis poetst ff de Striping op Red weg :thumbl

DSC05700.jpg


DSC05702.jpg


DSC05706.jpg


Ms Cabrio in de weer met de poetsmachine

DSC05697.jpg




DSC05693.jpg


DSC05720.jpg


DSC05722.jpg


DSC05729.jpg


DSC05748.jpg


DSC05749.jpg


DSC05750.jpg


DSC05751.jpg


DSC05752.jpg
 
Leuke foto's we zagen het niet meer scherp aan het einde zo te zien ;)

Het was een leuke meeting en een top opening van het jaar. We hebben het weer graag gedaan en leuk om te zien dat er weer mensen enthousiast zijn geworden! :ja
 
ik had helaas niet heel de middag de tijd, des ondanks toch het een en ander geleerd vandaag! Stimpy nog bedankt voor het polijsten van mn koplamp:-" En Tim moet snel in zn mail box kijken want dan kan ik een DAP500 gaan bestellen:D
 
Het was weer een zeer geslaagde en leerzame meeting. Alle medewerkers van Carclean nog bedankt voor alle tips, dankzij de tips glimt het allemaal toch weer een stukje harder! :party:
 
RobvA zei:
Stimpy nog bedankt voor het polijsten van mn koplamp:-" En Tim moet snel in zn mail box kijken want dan kan ik een DAP500 gaan bestellen:D

Graag gedaan! Zo zie je maar weer dat niet altijd alles verloren is ;) Blijft wel vreemd dat de ene koplamp deze problemen wel heeft en de andere niet, lijkt er toch op of dat de linker een keer vervangen is.
 
btw. toen ik thuis kwam gelijk de detailerspray+doek gepakt voor alle vliegen die ik heb "doodgereden" ]d~^