• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

De opmerking was ook absoluut niet bedoeld om je service van het beschikbaar stellen van de hallen en alle moeite die je erin stopt niet te waarderen. Het is inderdaad super dat je de mogelijkheid bied!

Heb een enorme zin in zaterdag. zoals de weerverwacht eruitziet blijft het redelijk droog $$)

A6-Red zei:
Als jij die zaken meeneemt vind ik het prima.
Heb je wel ca. 200 m verlengsnoer nodig :-d

Sorry! Ik dacht misschien zitten de hallen net naast elkaar.
(Ik ben er overigens niet bij, probeerde alleen een tip te geven.Maar was geen goeie tip :schaam )

Ik zat er ook aan te denken om een looplamp mee te nemen. Aangezien ik op de zwarte lak moeilijk kan zien of alles goed uitgepoetst is onder het tl-licht. Maar goed, eerst nog meer een plekje binnen zien te bemachtigen. Al sta ik bij goed weer net zo lief buiten.

character-design-ontwerp_seamour-lamp.webp

Red is wel toe aan een echte poetsbeurt.

Beading is nog prima maar op de zijpanelen voor is de wax compleet verdwenen door de HD reinigingsinstallatie tbv de Xenon verlichting.
En dan hebben we het nog geeneens over het rubberspoor :klap

DSC00055.webp

DSC00056.webp

DSC00054.webp

Laatse wax beurt van van december dus mag ook wel weer eens gedaan worden ;)

Mooi weer volgens de weerberichten voor morgen :jippie

Zijn er nog spullen nodig zoals HD-reiniger? Verlengsnoeren? Tuinslangen?

Karlok zei:

HD-reinger is volgensmij niet aanwezig. Tuinslang wel. Verder stem ik in voor goed muziek tijdens het poetsen en een masseuze.

Karlok zei:

zo ff pauze, hal I is bijna leeg, straks de laatste pallets wegrijden en dan het vloertje vegen met de poetsmachine :-d

Morgen mooi weer dus laat hal II denk ik maar voor ie is.

Tuinlang : check
Verlengsnoer : zelf meenemen
HD Reiniger : Als goed is neemt Carclean.com deze mee.

Ik ben er morgen niet bij, maar ik volg met belangstelling dit topic. Ik wens jullie allemaal een supergeslaagde dag toe!:-)^

Veel plezier enne.... ik zie de foto's wel!

De voorspellingen qua weer zien er in elk geval goed uit! Lokaal een bui, overwegend droog temperatuur 8 graden en voor Oosterhout e.o. ca 40% kans op zon. Ik ben er helemaal klaar voor :jippie

Vanavond nog even het ergste vuil van de dorpels en uit de wielkasten halen in een wasbox. Poetsspulletjes erin, en we kunnen op naar Oosterhout. :-)^

Ik ga er helaas weer niet bij zijn maar wens iedereen een fijne dag toe! Top voor de moeite ook weer die jij erin steekt Red! :)

Ik denk dat we met z'n allen Red veel dank verschuldigd zijn voor het ter beschikking stellen van ruimte en mogelijkheden. Het is bovendien allemaal belangeloos. In een woord: top! :-)^

Ik neem (voor de zekerheid of voor die gene die het nodig hebben) ook gewoon een Karcher HD, foam-lans, verleng-snoer en tuinslang mee :-)^