• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

Wilma zei:
Dat zit wel goed bij ons...8d
niet na elke wasbeurt...
maar bij elke meeting als we aankomen...na elk bezoek van een vogel...
en tussendoor als hij het nodig vind gebruikt hij de UQD
er ligt een fles in huis en 1 reservefles in de auto:party:

:D

Ben dus niet de enige met deze afwijking
 
Erg jammer dat de meeting op een zaterdag is, dit is net een dag die ik nooit vrij ben. Ik had er graag bij willen zijn.. Ach ja, volgende keer beter! :cool:
 
Xizer zei:
Erg jammer dat de meeting op een zaterdag is, dit is net een dag die ik nooit vrij ben. Ik had er graag bij willen zijn.. Ach ja, volgende keer beter! :cool:

Sorry Xizer, maar de Easterwood meetings zijn altijd op een zaterdag.

Vrijdagavond ben ik druk bezig de loods leeg te rijden + vloer te vegen met de veegmachine
Zaterdag = meeting dag
Zondag's ben ik weer druk bezig om alles op zijn plek te rijden zodat we 's maandag weer direct aan de slag kunnen.

Meeting op zondag betekent een te grote impact op de bedrijfsvoering omdat dan maandag het hele magazijn nog op zijn kop staat en we dus niets kunnen uitleveren.
 
Geen probleem hoor en heel begrijpelijk. Ik ga er gewoon een keer tijd voor vrij maken. De volgende meet zal vast wel weer ruim op tijd hier bekend gemaakt worden, dan zorg ik dat ik dat ik vrij heb en ook kan komen! ;)
 
Zaterdag definitief met Red de A6
Cabrio is nl. nog super schoon en staat nog dik in de wax van de vorige meeting (07.02 jl)

Kunnen we meteen een "vlekje" wegpoetsen op de achterbumper van Red.
Zit nu een klein rubberspoortje + paar kleine beschadiging gemaakt door een of andere fout-parkeerder ]-0

DSC05557.jpg


DSC05558.jpg
 
8-o , er komen een zaterdag dus echt heel veel Astra's. Ik dacht eerst dat red een grapje maakte. Nou ja, misschien word het nog wel wat als ze goed gepoetst zijn. ;)
 
Idd, ik ben een zeer tevreden klant van julie. We zullen een zaterdag eens kijken hoever ik kom met alle spulletjes die ik bij jullie gekocht heb. Ik moet een Zaterdag wel m'n best gaan doen, moet toch minimaal 1 Opel verslaan kwa schitter factor. :|
 
Ik verwacht ook niet zoveel mensen te verslaan hoor, en zie het ook niet als een wedstrijd ;) . Ik ben een naar mijn mening een aardige poetser kwa lak. Maar de de rest er omheen vind ik meestal al snel prima. Ik gebruik bijvoorbeeld nooit banden zwart en maak de velgen altijd alleen maar even snel schoon.
 
Juist door een bandendressing (en schone velgen) wordt het contrast met de lak nog beter zichtbaar en lijkt de auto nog harder te glanzen. Kost weinig, maar levert wel een mooier eindresultaat op

Over de opmerkingen over wel/niet Opel/VW/Renault etc etc hoop ik alleen dat dit forum niet op dat bedroevende niveau belandt. ;)
 
DKBM zei:
Juist door een bandendressing (en schone velgen) wordt het contrast met de lak nog beter zichtbaar en lijkt de auto nog harder te glanzen. Kost weinig, maar levert wel een mooier eindresultaat op

Over de opmerkingen over wel/niet Opel/VW/Renault etc etc hoop ik alleen dat dit forum niet op dat bedroevende niveau belandt. ;)
Helemaal waar :)^ Het maakt het toch helemaal af!
 
Ik vind het juist helemaal niet mooi als er zo'n dikke vettige glans laag op de banden zit, zo ziet een band er nieuw ook niet uit. Maar er zijn ook vast wel middeltjes die de band mooi schoonmaken en mooi mat houden. Ik heb zelf PB trim restorer, misschien dat dat iets wordt. PB trim restorer kun je er namelijk voor kiezen of je wilt glanzen, of een matte look wil. Maar of het ook op banden werkt.:confused:
 
Ik gebruik zelf de Bold n Bright. Hoe meer je opbrengt, hoe meer het glanst. Maar de glans trekt redelijk snel weg en dan blijft een matte glans achter. Dibbuz gebruikt de dressing van Wolfgang. Die is nog veel mooier