• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

Is niet voor banden bedoeld naar mijn weten, daar is Bold 'n Bright voor, afhankelijk van de hoeveelheid laagjes die je aanbrengt van het product bepaal je de glans, 1 laagje is mat bijvoorbeeld.
 
Ik had al het idee dat Wolfgang ook best goede poets producten maakt. Ik ben van Turtle :sob: overgegaan naar Meguiars :)^ naar Poorboys World :party: . Misschien ook maar eens iets van Wolfgang aanschaffen.
 
Het is niet verplicht om merkvast te zijn of alles van 1 merk te gebruiken! Als zouden de merken dat zelf wel graag willen natuurlijk ;)
 
Oh zeker niet. Ik wil juist verschillende merken uitproberen maar de producten van PB bevallen mij bijvoorbeeld zo goed dat ik altijd eerst kijk of PB heeft wat ik wil hebben voordat ik bij de andere merken ga kijken. Ik was alleen benieuwd hoe Wolfgang zich houdt tegenover Meguiars en PB.
 
Getuige de banden onder mijn auto en die onder de auto van Dibbuz is de Wolfgang wel de betere, maar ook de duurdere. Ik gebruik de Bold n Bright heel regelmatig en doe wel heel lang met de fles.
 
kreidler zei:
Oh zeker niet. Ik wil juist verschillende merken uitproberen maar de producten van PB bevallen mij bijvoorbeeld zo goed dat ik altijd eerst kijk of PB heeft wat ik wil hebben voordat ik bij de andere merken ga kijken. Ik was alleen benieuwd hoe Wolfgang zich houdt tegenover Meguiars en PB.

Bij Poorboy's is veel netjes siliconenvrij en hierdoor kan het in geval van de Bold 'n Bright wat minder duurzaam zijn. Maar ik ben er erg over te spreken. Wolfgang trouwens ook!
 
Tim zei:
Bij Poorboy's is veel netjes siliconenvrij en hierdoor kan het in geval van de Bold 'n Bright wat minder duurzaam zijn. Maar ik ben er erg over te spreken. Wolfgang trouwens ook!

Dat zal allemaal best, maar Turtle :sob: verkoop je voorlopig ook nog steeds (dus wat ik nu moet geloven) :roll . Al begrijp ik natuurlijk wel dat er ook geld verdient moet worden.

Ik kan niet wachten tot het een Zaterdag is mensen! :party:
 
Tim,


nemen jullie zaterdag nog een HD reiniger mee voor het afspruiten van de poets projecten.

Heb wel de befaamde verlengde tuinslang + aansluitingen liggen maar geen HD geval.

Thanks :)^
 
Is bijna al weer 07-03 :party:

The Sixth Easterwood Meeting dit keer in samenwerking met ATC en Carclean.com komt eraan :party:

Morgen middag ga ik alvast beginnen met het organiseren van de poetsruimte.
Heb een paar palletjes te verrijden en aangezien er niet alleen veel ATC leden komen maar ook AW forummers en Carclean forummers ga ik kijken of ik extra veel ruimte kan creeeren om zoveel mogelijk poetsers een plekje te kunnen aanbieden.

gezien de huidige stock positie binnen mijn bedrijf zal dit nog een hele opgave worden maar gelukkig heb ik de beschikking over twee hallen en ga denk maar wat pallets (stuk of 100 8-o :) naar het tweede magazijn overrijden (schuin tegevover de poetslocatie)

Met een beetje slim stockeren moet ik hal I redelijk leeg krijgen zodat we daar toch zeker minimaal 20 auto's binnen kwijt kunnen. In ieder geval heb ik plek voor 10 ATC auto's gerserveerd.

Mocht het helemaal meezitten en als het lukt wat ik wil doen hebben we wellicht zelfs nog ruimte voor een paar eenzame (haand) poetsers in hal 2, geen koffie, geen water, geen licht, geen electra, maar je staat wel lekker droog :ja

Weerbericht:

***************************************
tot en met maandag wisselvallig weer met af en toe wat zon en van tijd tot tijd regen.
Later ook tamelijk veel wind. Middagtemperatuur rond 7 graden.

***************************************
do vr za zo ma
zon % 20 20 30 20 30
kans op
neersl. % 50 50 50 80 70

min.temp. 2 3 2 2 3
max.temp. 6 6 7 9 7

wind
-richting O NW W ZW W
-kracht 3 4 3 6 5

Oftewel 50/50 dat het zaterdag droog blijft :grinning: :sob:

Tot zaterdag !

Gr. Marco / A6-Red
 
Wilma,


Wel je camera + extra geheugen kaart meenemen he.
Arjan laten zweten en zelf lekker met iedereen bij kleppen + foto's schieten.

Gaat een top dag worden :party:
 
A6-Red zei:
in hal 2, geen koffie, geen water, geen licht, geen electra, maar je staat wel lekker droog :ja

Nou, dat is ook niet echt alles geen electra en geen licht :idee . Gelukkig kun je dan wel weer droog staan, dat is ook wel weer wat waard met slecht weer, gezien de weerverwachting.
 
Arjan zei:
Nou, dat is ook niet echt alles geen electra en geen licht :idee . Gelukkig kun je dan wel weer droog staan, dat is ook wel weer wat waard met slecht weer, gezien de weerverwachting.

Misschien is er een optie om een lang verlengsnoer vanuit de hal waar wel electra is, naar de hal waar het niet is, zodat je een grote bouwlamp kan plaatsen??
 
Marco, ik ga ook wel poetsen hoor:grinning:
Maar er zullen zeker ook de nodige foto's gemaakt worden:party:

Kijk dus niet gek op als je en meisje op haar knieen zit zitten of als ik ineens in de weg lig:D
 
Wilma zei:
Maco, ik ga ook wel poetsen hoor:grinning:
Maar er zullen zeker ook de nodige foto's gemaakt worden:party:

Kijk dus niet gek op als je en meisje op haar knieen zit zitten of als ik ineens in de weg lig:D


huh...........hoe bedoel je dit :heart_eyes: :D
 
Angelique zei:
Misschien is er een optie om een lang verlengsnoer vanuit de hal waar wel electra is, naar de hal waar het niet is, zodat je een grote bouwlamp kan plaatsen??


Als jij die zaken meeneemt vind ik het prima.
Heb je wel ca. 200 m verlengsnoer nodig :grinning:
 
Arjan zei:
Nou, dat is ook niet echt alles geen electra en geen licht :idee . Gelukkig kun je dan wel weer droog staan, dat is ook wel weer wat waard met slecht weer, gezien de weerverwachting.

Met de roldeur open heb je genoeg daglicht binnen.
Electra heeft een handpoetser niet nodig
Koffie etc.... kom je maar in hal I halen

Beter droog staan binnen dan nat staan buiten.

En....is nog de vraag of ik genoeg ruimte heb om dit te verwezenlijken.
Beloof niets maar doe mijn best.