Is bijna al weer 07-03
The Sixth Easterwood Meeting dit keer in samenwerking met ATC en Carclean.com komt eraan
Morgen middag ga ik alvast beginnen met het organiseren van de poetsruimte.
Heb een paar palletjes te verrijden en aangezien er niet alleen veel ATC leden komen maar ook AW forummers en Carclean forummers ga ik kijken of ik extra veel ruimte kan creeeren om zoveel mogelijk poetsers een plekje te kunnen aanbieden.
gezien de huidige stock positie binnen mijn bedrijf zal dit nog een hele opgave worden maar gelukkig heb ik de beschikking over twee hallen en ga denk maar wat pallets (stuk of 100 8-o
naar het tweede magazijn overrijden (schuin tegevover de poetslocatie)
Met een beetje slim stockeren moet ik hal I redelijk leeg krijgen zodat we daar toch zeker minimaal 20 auto's binnen kwijt kunnen. In ieder geval heb ik plek voor 10 ATC auto's gerserveerd.
Mocht het helemaal meezitten en als het lukt wat ik wil doen hebben we wellicht zelfs nog ruimte voor een paar eenzame (haand) poetsers in hal 2, geen koffie, geen water, geen licht, geen electra, maar je staat wel lekker droog :ja
Weerbericht:
tot en met maandag wisselvallig weer met af en toe wat zon en van tijd tot tijd regen.
Later ook tamelijk veel wind. Middagtemperatuur rond 7 graden.
do vr za zo ma
zon % 20 20 30 20 30
kans op
neersl. % 50 50 50 80 70
min.temp. 2 3 2 2 3
max.temp. 6 6 7 9 7
wind
-richting O NW W ZW W
-kracht 3 4 3 6 5
Oftewel 50/50 dat het zaterdag droog blijft
Tot zaterdag !
Gr. Marco / A6-Red