• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

Zag er weer een geslaagde dag uit!
Was er zelf niet bij, maar toch proficiat aan A6-Red voor de -zo te zien- goeie organisatie :cool:
 
We hebben inderdaad een superdag gehad:)^
Veel gezien, veel geleerd en t was heel gezellig:grinning:
Super dat de mensen van Carclean maak ook de andere CC-ers ons zo goed geholpen hebben en ons ruim voorzagen van tips:party:

Ik heb genoten en ben er de volgende keer zeker weer bij.
Onze foto's volgen binnenkort, eerst vandaag nog n feestje.
Zag al dat onze Astra een paar keer mooi op de foto staat:grinning:
 
Zo, hierbij onze foto's:party:

Zoals Wilma al zei hebben we een superdag gehad:)^
Marco super bedankt voor het beschikbaar stellen van ruimte voor onze Opels en de geweldige catering van je dochter:)^ ,
Tim en de andere Carclean jongens en dame nogmaals hartelijk bedankt voor het mogelijk maken van deze dag en alle uitleg/tips/hulp en het gebruik van jullie poetsmiddelen:grinning:
De organisatie was super en zorgde ervoor dat we een hele ontspannen dag hebben gehad.

KopievanCIMG1560Small.jpg

KopievanCIMG1596Small.jpg

KopievanCIMG1597Small.jpg

KopievanCIMG1600Small.jpg

KopievanCIMG1603Small.jpg

KopievanCIMG1604Small.jpg

KopievanCIMG1606Small.jpg

KopievanCIMG1607Small.jpg

KopievanCIMG1608Small.jpg

KopievanCIMG1609Small.jpg

KopievanCIMG1611Small.jpg

KopievanCIMG1620Small.jpg

KopievanCIMG1624Small.jpg

KopievanCIMG1628Small.jpg

KopievanCIMG1629Small.jpg

KopievanCIMG1631Small.jpg

KopievanCIMG1633Small.jpg

KopievanCIMG1634Small.jpg

KopievanCIMG1636Small.jpg

KopievanCIMG1637Small.jpg

KopievanCIMG1638Small.jpg

KopievanCIMG1639Small.jpg

KopievanCIMG1644Small.jpg

KopievanCIMG1657Small.jpg

KopievanCIMG1669Small.jpg

KopievanCIMG1670Small.jpg

KopievanCIMG1674Small.jpg

KopievanCIMG1675Small.jpg

KopievanCIMG1681Small.jpg

KopievanCIMG1694Small.jpg

KopievanCIMG1699Small.jpg



Gr. Arjan & Wilma
 
het was een hele leuke en leerzame dag gister heb er veel geleerd en nog bedankt Dennis voor het verwijderen van de krasjes van de vogelpoep :)
marco heel erg bedankt voor de ruimte en carclean beankt voor de info en uitleg van alles
was een top dag:grinning: :cool:
 
Leuke foto's Arjan. Leuk om nog meer enthousiastelingen te zien
Graag volgende keer wel even roepen als je een foto maakt: ik sta een beetje slaapdronken op de foto ..... :schaam :grinning:
 
Kon het niet laten, ben vandaag weer verder gaan.

Had geregend vanochtend, alleen de auto gedroogd met een droogdoek.
En vlekken nagelopen met de quick detailer.

En opnieuw afplakken, daarna waxen met de Meg. Step 3 carnauba wax






























Tja.. kies maar uit..
 
The Seventh Easterwood Meeting 06-06-2009


@Alle

Volgende zal een beetje de planning worden:

6 Juni is weer de volgende Easterwood poetsmeeting.
Ga proberen weer plek te maken voor een stuk of 20 wagens in hal I net zoals tijdens de vorige meeting.
Ook nu weer met medewerking van Carclean.com zodat we weer worden voorzien van proffesionele tips & trucs.


Spelregels bij ons zijn altijd als volgt;

- op de openbare weg houdt men zich aan de aldaar geldende verkeersregels
dit betekent dus geen "sprintjes" trekken of "donuts" draaien.
- op ons terrein rijdt men stapvoets
- afval zelf mee terugnemen of in de prullenbakken deponeren, zijn aanwezig in onze beiden magazijnen (anex demo ruimtes).
- roken op het terrein is toegestaan maar niet in de magazijnen (anex poets ruimtes)
- Toiletten zijn aanwezig in Hal I (bij ons kantoor), Niet in Hal II
- wie niet met kenteken herkenbaar op de foto/video wil dient deze zelf onherkenbaar te maken middels bv. aftapen. Vergeet niet bij het verlaten van de meeting dit weer ongedaan te maken.

Zoals je begrijpt organiseer ik deze meeting puur voor de fun en wil dan dus ook alleen maar dat iedereen fun heeft. Als een ieder de bovenstaande regeltjes in acht neemt dan moet het zeker allemaal goedkomen.

Locatie:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Aanvang :10.00 h

Koffie/thee is aanwezig, broodjes regelt dochterlief (Ms Cabrio former Ms Red).
Ongeschreven regel is dat de deelnemers een vrijwillige bijdrage (Toevoeging: en geen prijsafspraken maken) in haar fooien pot stoppen.


Volgende deelnemers hebben zich al via het Autoweek forum aangemeld:

Red met Silver
Avantie ovb
Ketelapper
FASt
Lorenzo
Vroem GTi
MT-DSG
Sjaakie70VW
B-Real
Meeuw
USA-White
DKBM
AudiDTM
Terence
SICM6
Gilletti
Remonrace
Kristian
BoerBosgoed
Adinsx
 
Easterwood Meetingen zijn toch iedere keer weer druk bezocht zo te zien.:)^

nu al bijna vol, en bijna geen ruimte meer voor carclean forummers
 
alteaniels zei:
Easterwood Meetingen zijn toch iedere keer weer druk bezocht zo te zien.:)^

nu al bijna vol, en bijna geen ruimte meer voor carclean forummers

Vol ?
Wat is vol ?

Hebben een buiten terrein waar makkelijk 100 wagens kunnen staat :grinning:

Aanmelden is niet 100% gegarandeerd binnen staan.
Onze stelregel is wie als eerste er is kan als eerste naar binnen.
Is er binnen geen plek meer gaan we buiten lekker verder.

en trouwens in juni mag je trouwens wel verwachten dat het weer redelijk is, toch ?
 
:sob: 6 juni kunnen wij niet:sob:
We hebben dan een 4 daags treffen in Ochersleben, Duitsland.
Is een beetje te ver om op en neer te rijden;)
Ik hoop dat we de volgende keer wel kunnen.

Veel plezier!
 
mmmmmmmmmm.........waar blijven die aanmeldingen nou ????

Had toch wel wat meer echte die-hards verwacht :-"
 
Ik wil graag komen kijken :ja

Jammer genoeg dat ik er niet heel de dag bij kan zijn maar ik kom graag ervaringen op doen!!!

En het is natuurlijk in het altijd mooie brabant dat ik natuurlijk niet laten schieten :D
 
Hee, Oosterhout is zowat om de hoek bij mij. Ik had 'Easterwood' al wel ergens langs zien komen op het forum, maar wist niet precies wat het was (maar kon wel raden dat het iets te maken had met Oosterhout).
DKBM (bedankt overigens) wees me op dit topic en ik heb hier even wat zitten lezen. Ziet er allemaal wel geinig uit. Misschien kom ik in juni even langs om eens wat van de sfeer te proeven. Ik kan in elk geval nog best wel wat tips gebruiken.
Worden er deze dag ook nog clinics/demo's o.i.d. gegeven of staat iedereen gewoon zijn bolide te detailen?
Als er wat gedemonstreerd wordt, ga ik echt proberen tijd hiervoor te maken.
Dus, wat kan ik op 6 juni verwachten?
 
Graag gedaan.

Of er clinics / demo's gegeven worden, hangt onder meer af of Carclean aanwezig zal zijn. Echter diverse aanwezigen hebben al regelmatig auto's gedetaild (machinaal of handmatig), daar kun je sowieso wat van opsteken, zeker omdat het 'om de hoek' is.
Zoek anders op die dag even naar een zwarte Corsa (staat ook op de foto's hierboven, heel toevallig mijn auto :-" ) dan heb je gelijk een aanspreekpunt.
 
Klein aandachtspuntje:
Tot medio juli is op de A27 vanuit Utrecht/Gorinchem/knooppunt Hooipolder afslag 18 Oosterhout-Oost afgesloten.
De omleidingsroute staat netjes aangegeven met borden: gewoon de eerste afslag na afslag 18 nemen, bij de stoplichten rechtsaf en verder de route volgen zoals het verkeer dat vanuit de richting Breda komt.

Overigens zag ik dat Carclean op 6 juni op een andere meeting in Balkbrug staat. Komen er ook nog mensen van Carclean naar Easterwood?
 
Helaas, we staan dan op USA Show & Shine:
https://forum.Carclean.com/threads/het-carclean-nl-forumleden-smoelenboek-hoe-zie-jij-er-uit.226/2