• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easy-up tent aanschaffen

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Mijn broertje is volgende week jarig en nu wil hij graag een easy up tent hebben voor zijn motor. Hij gaat dit jaar weer veel circuit rijden en heeft dit hoog op zijn verlanglijstje staan. De afmeting moet zijn 3 bij 3 mete. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer wat nu een voordelig optie is.

De gewenste kleur is rood, omdat zijn motor dit ook is. Hij gebruikt dit puur voor zijn motor (het detailen van zijn motor doe ik gewoon in de loods, want met een rode tent detailen werkt niet echt handig i.v.m. de rode gloed binnenin). Er moeten zijwanden in.

Iemand enig idee waar je op moet letten bij je keuze?

Vraag het eens aan forumlid Bartr123.

Die heeft een mega mooie easy-up tent, iets van 3x6 meter dacht ik zo.

56ea0491.webp

Of Tim lief vragen :-"

Binnetie zei:
Mijn broertje is volgende week jarig en nu wil hij graag een easy up tent hebben voor zijn motor. Hij gaat dit jaar weer veel circuit rijden en heeft dit hoog op zijn verlanglijstje staan. De afmeting moet zijn 3 bij 3 mete. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer wat nu een voordelig optie is.

De gewenste kleur is rood, omdat zijn motor dit ook is. Hij gebruikt dit puur voor zijn motor (het detailen van zijn motor doe ik gewoon in de loods, want met een rode tent detailen werkt niet echt handig i.v.m. de rode gloed binnenin). Er moeten zijwanden in.

Iemand enig idee waar je op moet letten bij je keuze?

ja een heel stevige kopen. Ik heb zelf ook aan circuitrijden gedaan en al die goedkope tentjes waaien of weg en ze waaien kapot bij een licht windje.

Mocht je interesse hebben, hij is te koop.
Tent is 3x6 meter en er zit 1 zijwand bij, overige wanden kunnen nog gewoon bij gekocht worden.

Ja, hehehe, dat je die dingen hier nog ziet!
Heb ook nog zo een ding, m'n vrouw "waxed" er de tafels mee.

En dan nog een padwasher erbij gebruiken!

Ik denk dat 6x3 meter wel erg groot wordt. Hij gad aan dat hij 3x3 prima vond, maar ik begreep van mn ma dat hij er misschien ook in wil slapen (voor een nachtje) dan is iets groter wel beter denk ik. Helemaal als de motor er bij in staat.

Ik denk dat je moet kijken naar je budget en de rode links laten liggen ivm verkleuren.

nicknameless zei:
Vraag het eens aan forumlid Bartr123.

Die heeft een mega mooie easy-up tent, iets van 3x6 meter dacht ik zo.

56ea0491.webp

Of Tim lief vragen :-"

Dat is de wagen van peter jansen? Zonder vleugeldeuren:-"

enne... wat doet die commandant en "polijstmachine" links onder in de hoek?

Uhm spuit 11 geeft ook even modder:-"
Die tent he...ik zag iets staan over te koop...
Is dit nog steeds te koop? Behalve dat zo'n ding voor schaduw zorgt, houdt ie ook het nodige water tegen op moment dat er een fikse bui zou losbarsten? ZIt er ook over te denken eentje aan te schaffen, maar weet niet goed wat de beste keuze is

De tent zoals Bart em heeft, is van zeer goede degelijke kwaliteit. Ik meen mij te herinneren dat de prijs van de tent rond de 600, misschien zelfs richting 800 euro was.

Beetje goede sneltent heb je niet onder de 600 euro.

Zag wel weer een actie bij een winkel, 3x3 sneltent in beige voor ik dacht 60 euro.
Losse zijwanden verkrijgbaar.

Heb ooit zo'n tent gehad maar bij windkracht 4 of hoger is het echt niets.

Heb nu een 3x6 tent (opbouwen) van zware kwaliteit.
Gebruik 'm nog heel soms met detailen (op locatie) en met feestjes thuis.

Heb nu gelukkig een zeer ruime detailruimte (ca 100m2 met op de verdieping (ook ca. 100m2) een bar, grote tafel, loungehoek met sfeerhaard en bureau gedeelte :-" :-"

Waar kan je deze tenten aanschaffen voor minder als 100 euro?
Ik vind het namelijk wel handig, bij warm weer of als de zon erop staat.

Als je even Googled op partytent easy up dan krijg je een link naar een site die volgens mijn partytentenonline ofzoiets heet.
Daar schommelen de prijzen voor waterdichte 3x3 tenten rond de 150,-
Misschien heb je er wat aan

Grappig, daar heb ik uiteindelijk ook de tent gekocht. Ze zitten niet ver bij ons vandaan. De tent had een beschadiging aan het frame die was beetje geknikt. Mailtje gestuurd en paar dagen later gekregen we dat framedeel per post gezonden. De framedelen zijn genummerd. Ideaal! Op Marktplaats kwam ik een bedrijfje tegen die verkocht ze voor 35 euro meer per stuk. Bestelde ook bij Partytentonline zag ik aan de fotos die hij per e-mail stuurde (in de link stond partytentonline in).

Kijk maar eens in Vanvraenenbroek doe-het-zelf.

Als je het topic bekijkt bij Show-off (Hyundia IX30 een flinke lap staal) zie je het tentje,

Nog geen 50 euries in een mooie opbergzak :-D

Grtz