• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een transparante wrap na detailling of niet?

PeterDorr

Detailing addict
1 jun 2009
56
65
65
Binnenkort gaat mijn 2 jaar oude sportauto bij Diventa Bella in de make-over.
Helemaal super precies gepolished en helemaal spiegelglad gemaakt.
Daarna 2x GYEON MOHS en 1 x GYEON Waterbead erover heen zodat ie als nieuw is.

Nu heb ik dit filmpje gezien en daar wordt een transparante wrap op de auto gezet tegen beschadigingen en swirls.
Ik had dit ook al een keer gezien op andere sportauto's.

Ik zit erover te denken om dit te doen direct na de GYEON behandelingen zodat ik minder last heb van krasjes en swirls

Heeft er iemand ervaring mee?
Hoe zit het met de kleurdiepte?
Hoe houdt het materiaal zich in de tijd?

thnx

Over de hele auto? Ik heb met zulke wraps geen ervaring... Maar ik heb op mijn huidige wagen het dak zwart gewrapped... Voor mij was dit de laatste keer dat ik voor een wrap ben gegaan... Gewoon autolak is 10x strakker!

Wraps, ook transparante zorgen altijd voor een mindere uitstraling en helderheid. Je zal dus altijd concessies doen.

De beste folies zijn van XPel en dan heb je bijvoorbeeld de XPEL Ultimate. Om je auto daar in zijn geheel mee te doen, moet je toch wel rekenen op een paar duizend euro.

Andere folies zien er op videos en folies leuk uit, maar vallen gegarandeerd in het echt toch wat tegen.

toevallig een filmpje onlangs tegengekomen van iemand in Amerika die zijn wagen helemaal liet doen, Tim als dit ongewenste reclame is moet je het maar weghalen :

Laatst bewerkt door een moderator: