• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste keer Yamaha R6 2006.

Ik kom uit Kaatsheuvel en heb een DAP 500, en een Pro 900:-)^ En uiteraard de nodige middelen.
Het enige probleem is dat ik twijfel om mn motorrijbewijs te gaan halen....maarja, je weet wel hoe dat af loopt als ik een dagje aan zo'n racemonster heb mogen klussen haha.

helaas mag ik nog niet motorrijden vanwege dat mn hand in het gips zit. Dus langskomen gaat moeilijk.

maar zeker dat het mijn eerste keer poetsen word, altijd leuk om dat met iemand samen te doen. Als iemand het gezellig vind om het samen te doen hoor ik dat graag :)

Koffie is uiteraard aanwezig!

heren,

ik heb zelf vandaag mijn motor weer eens gewassen op de gepaste wijze. Alleen ik zelf ben niet tevreden. Ik wilde beginnen met het gehele stappenplan, maar realiseerde me al snel dat het zeker voor een eerste echte detail klus een waanzinnig grote opgave word. Aangezien er tal van materiaalsoorten opzitten, stickers en overal hoeken en gaten.

jullie weten wat ik al aangeschaft heb, nou is mijn vraag aan jullie. Heeft iemand zin om eens langs te komen om samen aan de motor te werken? liefst met wat meer ervaring zodat ik er ook van leer!

heb tijdens het wassen nog wel nog wat foto's gemaakt.

tijdens het wassen:

img0072nf.webp

erna:

img0076h.webp

Nogmaals, is er misschien iemand met redelijk wat ervaring die met mij samen deze motor wil detailen?

De motor bezit zoveel hoeken, gaten, schroefjes! Ik heb me twijfels over een dap. Ik wilde deze gebruiken op de blauwe delen, maar nergens zal dit lukken.

Nogmaals iemand die met mij deze motor wilt detailen?