• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaren detailers uit het zuiden voor een clinic / meeting ???

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Hey allemaal,

Ik vroeg me af of er geen ervaren detailers uit het zuiden zijn die bereid zijn iets van een clinic te organiseren?? Ik zelf kom uit maastricht en zou zeer zeker van de partij zijn op zo'n dag!

Zijn er detailers die zich beschikbaar stellen en / of andere geinteresseerden voor een dag als deze ergens in het zonnige zuiden??
 
ik woon vlakbij roermond, maar kan geen detailing organiseren . op dit moment heeel erg druk,
als je zo eens wil langs komen kan dat natuurlijk
 
BandenSmoker zei:
Als er een meeting in Maastricht is kom ik ook.:grinning:

Misschien kunnen we met zun 2-en een meeting houden?? Hehe

Nee maar toch even serieus. Lijkt me best cool maar dan moeten we wel iemand hebben / kennen die de plaats ter beschikking heeft. Een loods of garage of iets dergelijks misschien met water en electriciteit??
 
maastricht is ook te doen voor mij, ik kom uit omgeving roermond/venlo
als mn tijd het toelaat wil ik ook helpen organiseren
 
@ Xizer: ik wil best een mini-meet houden hoor.;)

Ik vertel je er wel bij dat ik nog geen eigen auto heb (14 jaar) en poetsspullen ga ik binnenkort bestellen.:-b
Maar zo kan ik wel veel van het poetsen leren. Laat maar wat horen als je zin heb.:)^

Voor de 'grote' meeting wil ik ook wel helpen organiseren.
 
@ JPeG: ik woon erg kort bij het MECC ja.

Lijkt me leuk.:-b

Ideetje: de Geusselt is misschien wel een idee als plaats. Moeten we alleen rekening houden met de bussen van Solmar Tours/ Rekro/ andere bussen die daar stoppen.
Is ook voor mensen die vanaf de snelweg komen erg handig!

Na nog een nachtje denken: Geusselt gaat lastig worden omdat er geen water is. Dan zou eerst nog naar de wasboxen bij Mercedes gereden moeten worden en dan terug, teveel gedoe denk ik.
 
geusselt sux ,sjabbe paerkeerplaats,
zat er destijds elke maandag met de hondaclub, inbraak bij het leven ,en afgelopen week een snaar de mac en op parkeerplaats opgegeten,direct een junk aan de deur hangen bah bah.
daar zie je mij niet werken met al die mensen en ander volk,voor je het weet is je halve collectie verdwenen
 
Nee inderdaad, bij de geusselt is overigens ook geen stroomvoorziening. Het meest ideale zou zijn als iemand een klein loodsje of iets dergelijks ter beschikking heeft.
 
Bij de Geusselt zijn ook vaker drugsrunners.
Weet nog wel een ander plaatsje, geen andere mensen, maar ook geen stroom en geen water.:confused:
 
Op zich wil ik (onder voorwaarden) wel een keer ruimte ter beschikking stellen op een zaterdag. Dat is ofwel een grote afgesloten parkeerplaats (ik schat 200m2) in de omgeving van Born (werk) of de loods bij mij achterom in Roermond (120m2, maar staat wel een bootje in). Overigens alleen als er voldoende anderen mee organiseren; ik ga het niet alleen regelen. Op het werk zou ik even moeten kijken hoe ik met de watervoorziening zit (waarschijnlijk geen probleem), maar bij mij achterom is dat geen enkel probleem.
 
PeterX zei:
Op zich wil ik (onder voorwaarden) wel een keer ruimte ter beschikking stellen op een zaterdag. Dat is ofwel een grote afgesloten parkeerplaats (ik schat 200m2) in de omgeving van Born (werk) of de loods bij mij achterom in Roermond (120m2, maar staat wel een bootje in). Overigens alleen als er voldoende anderen mee organiseren; ik ga het niet alleen regelen. Op het werk zou ik even moeten kijken hoe ik met de watervoorziening zit (waarschijnlijk geen probleem), maar bij mij achterom is dat geen enkel probleem.


Kijk nu komen we ergens! Deze ruimtes lijken me uitermate geschikt! Ik wil best mee organiseren.