• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor, maar welke?

De mijne is vandaag binnengekomen, heb hem afgelopen donderdag besteld en betaald. Je krijgt geen mailtjes van hen kwam ik achter, maar je kunt alles volgen op je eigen "log-in-pagina".
Vandaag getest, en ik ben er enorm content mee!
 
Snelle levering. Merci voor de pm trouwens, ik ga hem als kerstcadeau aanschaffen samen met een nilfisk, maar daar moet ik nog info over zoeken.
 
Inderdaad Jowie, ik kan het iedereen aanbevelen. Wordt wel geleverd met een Engelse stekker natuurlijk, ik gebruik nu nog een adapter maar ik ga er denk ik wel een Europese stekker aan zetten.
Hij wordt nu geadverteerd als zijnde "sale", maar voor hoe lang dat mag gelden weet ik niet.
 
De laatst aanwezige tot 25 november maar besteld. Ik was nog even aan het twijfelen tussen de extra 2000 en de numatic george, echter gaan we deze ook voor het meubilair gebruiken en om onze stenen vloer te "dweilen", dus voor regelmaat gebruik. Echt onderbouwen kan ik het niet, maar me gevoel gevolgd en gekozen voor degelijkheid. Mij lijkt de extra 2000 te scherp geprijsd om een degelijk apparaat te zijn voor veelzijdig gebruik in huis en auto. Daarnaast kon ik er ook niet echt veel video's en reviews over vinden. Ik kan er naast zitten natuurlijk, echter hoor ik over de George alleen maar positieve berichten. Zal hem na ontvangst eens goed beoordelen.:)^
 
Ik heb hiervoor de NTSR20 gehad, vergelijkbaar met de 2000. De George is toch wel meer gebouwd voor de eeuwigheid.
 
Maar hoe staat de zuigkracht van een numatic george tov een karcher puzzi

En zuigt deze even fel als bv een stofzuiger van karcher/ festool. Nilfisk enz...

Grtz
 
DennisvdB;346697 zei:
Inderdaad Jowie, ik kan het iedereen aanbevelen. Wordt wel geleverd met een Engelse stekker natuurlijk, ik gebruik nu nog een adapter maar ik ga er denk ik wel een Europese stekker aan zetten.
Hij wordt nu geadverteerd als zijnde "sale", maar voor hoe lang dat mag gelden weet ik niet.

Ter voorbereiding: Waar heb je die adapter gekocht?
 
Gewoon een wereldstekker die ook te gebruiken is om van internationale stekkers naar Europees te gaan, en vice versa. Gehaald bij mijn oom, die verkoopt zulke spullen.
 
Inderdaad, dat heb ik dan vanavond ook even gedaan. De Engelse stekker bevat een kleine zekering, dus geen extra aarde-kabel in de draad maar gewoon 2-aderig. Geen aarde lijkt me geen probleem, aangezien die George niet het hele jaar in het stopcontact blijft hangen. :-b
 
Me vriendin had er een bij de action gekocht....die is echter alleen handig als je van onze aansluiting naar een andere wilt ipv andersom :-b
 
20ste besteld, nog niks bezorgt. Verwachtte levertijd site 28-11 en volgens hun mail 29ste. Had ik schijnbaar die laatste op voorraad ook niet. Bedrijf een mail gestuurd en hoop deze dan toch aankomende week te ontvangen.
 
Bij mij was ie snel binnen (donderdag besteld, maandag of dinsdag binnen). Even een belletje of mailtje doet hopelijk wonderen.
 
Geen idee want ik heb het pakket niet aangenomen. Ik heb de doos nog staan dus ik kijk straks wel even of er iets op staat.
 
Goed nieuws. Na wat heen enweer gemail en praatjes over overgang systeem, verkeerde voorraad status en berricht dat dezeweek de voorraad weer aangeuld zou worden kreeg ik opeens na een mail van mij, met vraagtekens over de afhandeling, een mail dat mijn order verzonden was en via GLS geleverd zou gaan worden. Ik ben benieuwd........:-"