Topic upje.
Ik mis toch wel m'n extractor die echt kaputt was. Bissel Pro. Ooit al eens gebruikt gekocht, maar er zat geen eeuwig leven meer in.
Al een tijdje aan het rond neuzen. Vonroc, Bissel, Karcher, George uiteraard bekeken. Maar ook de Lidl Parkside unit. [mod]a.u.b. geen commerciele links[/mod]
Reservoir grootte, vermogen, snoerlengte, accessoires, ziet er allemaal goed uit. Of mis ik iets?
Ik heb die Parkside En kan je één ding ding verklappen. Tyfusherrie. Het ding klinkt als een 747 die van de polderbaan los probeert te komen. Gekocht ivm een ondergelopen kelder (300m2) die zoveel mogelijk droog gezogen moest worden nadat de dompelpomp niet verder kwam. Verder is hij zijn geld meer dan waard, maar verwacht ik een vij beperkte levensduur als ik naar het type geluid luister.
Gewone spotclean of de pro. Zit namelijk 2x zoveel vermogen in de pro.Ik heb zelf alleen met de Karcher - 6.100 en Bissel - SpotClean ervaring. Toevallig eergisteren nogmaals de Bissel gebruikt om een vloerkleed van 2x4m schoon te maken en werd weer herinnerd waarom ik 'm niet zo fijn vind; Enorme bak herrie en onvoldoende zuigkracht. De vergelijking maak ik dan ook met de Karcher die op die fronten stukken beter is.
Op papier lijkt de genoemde machine prima, @Smotske. Maja, hoe dat in de praktijk uitpakt... Proberen en reviewen.