• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

extractor

vectraroels

Detailing rookie
22 jul 2010
174
0
Mannen,

ik ben op zoek naar een extractor. Heb contact met Tim gehad en hun kunnen helaas er voorlopig geen 1 leveren.
Kunnen jullie aan geven wat een goede is en waarom? Prijs maximaal 350 euries.
en graag (als er een link is gevonden) deze toe sturen per pm, vanwege de commerciele links.
 
Karcher heeft er een, de SE3001. Die hebben wij hier ook staan (nog van voor de eerste extractors).
Doet het prima alleen gaf er ineens de brui aan, geen idee of dat vaker voorkomt.
 
vectraroels zei:
Prijs maximaal 350 euries.

Dan zou ik kijken voor een Numatic George GVE-370


Dit is een van de betere, zo niet de beste, extractors die er te krijgen zijn. Waarom? Ding bestaat al jaren en heeft zich al bewezen.
 
Ik heb een extractor die Carclean verkocht heeft. Perfect ding voor weinig. Helaas is de kleine zuigmond afgebroken en ik ben er nog niet ingeslaagd om deze op internet ergens te kunnen nabestellen. Je mist de extractor direct. Ik zit daarom ook te kijken anar een nieuwe die ik kan gebruiken (en later weer kan verkopen) als ik weer een zuigmond voor mijn huidge extractor kan vinden.

Mijn budget is alleen wat lager (maximaal 225 euro).
Misschien kunnen mensen wel links plaatsen, maar dan naar de productpagina van de site. Prijzen zoeken lukt dan vaak zelf wel. Of zeg ik nu iets heel stoms? :)
 
Hydro 7000, goede Duitse kwaliteit, misschien niet zo goed als Numatic, maar je houdt wel +200 euro in je broekzak. :cool:
 
@nicknameless, ik had CC al gemailt en ze waren bezig met extra onderdelen alleen was de fabrikant niet echt bereikbaar en servicegericht. De kans bestond dat ze niet meer binnenkomen.
De Numatic heeft die ook een kleine zuigmond? Misschien zie ik wat in een dealtje met het taxibedrijf waar ik mijn auto's detail.

Edit: hier zie je wat er meegeleverd wordt:
00000915.jpg
 
200 euries in me zak houden is altijd leuk. Maar op zich geen probleem. Betaal hem namelijk niet direct zelf. Maar van een zakelijke rekening. dus btw komt weer tegemoet.
Ding word officieel gebruikt voor bekleding van banken en stoelen. Maar aangezien ik ook graag interieur doe, pak ik hem daar natuurlijk ook voor. Ding word minimaal 1x per week straks gebruikt. Vandaar dat ik liever een wat duurdere maar kwalitatief betere aanschaf
 
@ Binnetie,

allemaal hebben ze een mondstuk van zo'n 10cm breed.

Kärcher kleine mondstuk: art.nr. 9.012-278.0
Numatic kleine mondstuk: art.nr. 601225

De Numatic is vrij prijzig, zo rond de 75 euro 8o
De Kärcher ligt zo rond de 9 tot 22 euro.

Even Googlen op merk en artikelnummer en je vindt ze. ;)
 
het plaatje wat binnetie heeft toegevoegd is dat alle verkijgbare onderdelen, of alle onderdelen die standaard meegeleverd worden
 
[mod]Commerciële link verwijderd. [/mod]
In de doos:

Stofzuigerslang
Combiborstel
Kierenzuigmond
Trytex filter
RVS verlengbuis
Adapter
Zachte plumeau
Meubelzuigmond
Borstel voor meubelzuigmond
Extractieslang (vloeistof- en zuigslang)
Gebogen buis RVS (extractie)
Rechte buis voor extractiesysteem
Extractiemondstuk
Vacumopborstel
Extractie handtool
Trigger met extractieslang
Handleiding

Garantie:
2 jaar Carry-in-garantie.
george.jpg


Hier wat aan ?
 
Voor een fles kahlua likeur mag je mijn Thomas Bravo 20S komen ophalen...