• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

filmpje onderhoud bmw frozen edition lak onderhouden ,

devyd

Detailing rookie
27 dec 2011
6
0
in dit filmpje beweert bmw dat je op die lakken geen sealents of dergelijke mag gebruiken , en dat je zelfs met een microvezeldoek beschadigingen kan maken ,
ik begrijp niet waar ze dit allemaal vandaan halen :)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=khYHWhku-0E

hey kijk, een stadsgenoot :-b

en ik denk dat je niet veel mis kan doen met een goede voorbereiding, goed materiaal, goede wax,
maar als ik men overbuurman zijn auto zie waxen.... een bus van het dier met het huis op de rug, en een vod waar ik zelfs niet meer met aan men velgen durf komen....
ik denk dat ze het eerder over de manier hebben waarop sommige mensen denken hun lak te beschermen beschermen!

+1 @Gio: in het filmpje spreekt met over de "BMW Frozen color", heb de indruk dat ze hiermee een matte laklaag bedoelen. Denk dat je met de juiste middelen de lak echt wel mag/ kunt behandelen.