Vandaag met de eerste Capri van m'n pa begonnen. Deze wordt gewoon gebruikt als 2e auto en zag voorheen het wassen met 1 emmer met spons. Drogen werd gedaan met een handdoek :-"
Nu ook hier het virus is aangeslagen is deze week deze auto dus aan de beurt.
Na deze staat er nog een volledig originele (i.t.t. deze die dat bij lange na niet meer is :-D) Ford Capri 2600 GT XLR uit 1971 te wachten. Die wordt deze zomer een keer gedaan.
Vanmorgen de auto eerst grondig gewassen en daarna gekleid. De lak was al goed vuil wat te zien is op de foto's hieronder.
Vervolgens diverse testspots op de motorkap gedaan met de DAP en tot de conclusie gekomen:
1 hit SSR2.5 op Oranje
1 hit SSR1 op Wit
1 hit SSR1 op Zwart
De eerste foto's, de rest komt eind v/d week:
De auto, (voor sommigen misschien een beetje té :-& )
De vuiligheid die van de lak kwam 8o
De vele aanwezige swirls:
En de eerste resultaten:
50/50:
Nu ook hier het virus is aangeslagen is deze week deze auto dus aan de beurt.
Na deze staat er nog een volledig originele (i.t.t. deze die dat bij lange na niet meer is :-D) Ford Capri 2600 GT XLR uit 1971 te wachten. Die wordt deze zomer een keer gedaan.
Vanmorgen de auto eerst grondig gewassen en daarna gekleid. De lak was al goed vuil wat te zien is op de foto's hieronder.
Vervolgens diverse testspots op de motorkap gedaan met de DAP en tot de conclusie gekomen:
1 hit SSR2.5 op Oranje
1 hit SSR1 op Wit
1 hit SSR1 op Zwart
De eerste foto's, de rest komt eind v/d week:
De auto, (voor sommigen misschien een beetje té :-& )
De vuiligheid die van de lak kwam 8o
De vele aanwezige swirls:
En de eerste resultaten:
50/50:
Laatst bewerkt: