• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum draait op een nieuwe databaseserver!

Platform doet er niet zoveel toe.
Iedereen (en ook elke enterprise) heeft zijn voorkeur.
Verschil tussen goed of slecht zit meestal in het beheer(der).

Hulde Tim!
 
ff een vraagje : sinds jullie een nieuwe databaseserver hebben kan ik niet meer direct op het forum komen via www.forum.Carclean.com , maar wel via de verwijzing op de carcleansite .Als ik direct naar deze site wil krijg ik de melding :
Server Error
403 - Forbidden: Access is denied.
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.
waar ligt dit aan ??
 
De link 'www.forum.Carclean.com' zou het nu weer moeten doen. Het is eigenlijk nooit de bedoeling geweest dat het zo zou werken :eek:)
 
Het viel me trouwens op dat de chat assistentie niet meer zichtbaar is :O
normaal stond er altijd: niet beschikbaar oid. maar nu staat er niets meer.
komt dit omdat er niemand aanwezig is, of is het gewoon een bug :)
 
Kan het zijn dat er wat met de zoekfunctionaliteit loos is?
Een paar zoektermen duurden erg lang en gaven uiteindelijk alleen een foutmelding.
 
Klein foutje ontdekt: als jezelf een nieuwe post plaatst en weer terug gaat naar de hoofdpagina geeft hij de post aan als ongelezen/nieuw bericht.
 
Het viel me ook eigenlijk pas op na de updates. Voorheen werden de posts die je zelf hebt geplaatst (logischerwijs) op 'gelezen' gezet.
Geen ramp, maar wel anders.
 
De forumsoftware is dan wellicht niet gewijzigd, maar zijn er bepaalde settings die in de database worden opgeslagen
en die niet meeverhuisd zijn? (e.g. de tijd die aangeeft of je een topic wel of niet gelezen hebt ofzo)
Als ik een bericht gelezen heb, terug ga naar de home page en vervolgens F5, vindt de forumsoftware dat ik dat topic niet gelezen heb.
 
Vraagje over de webshop:
Verlanglijstje versturen en verlanglijstje in winkelwagen zetten werkt niet meer.
Kan aan mij liggen natuurlijk maar op de gewone manier producten in de winkelwagen zetten werkt wel.
 
Soepergrover zei:
Als ik een bericht gelezen heb, terug ga naar de home page en vervolgens F5, vindt de forumsoftware dat ik dat topic niet gelezen heb.

De forumsoftware en de database draaien nu niet meer op dezelfde server, ik denk dat dit komt omdat de tijd niet helemaal gelijk loopt op die twee machines.