• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

De 'laatste forum berichten' op Carclean.com geven de verkeerde tijd aan dat de laatste berichten zijn geplaatst. Ik heb zojuist (15.30 ofzo) een bericht geplaatst, en op Carclean.com staat dat hij om 13.32 is geplaatst.
 
@Bert
Bedankt voor de uitleg Bert. Jammer dat het niet aangepast kan worden. Zou de optie dan zijn om het hele systeem opnieuw op te bouwen en in te richten?
Ik zit net je verlofaanvraag te bekijken en heb nog niet geaccordeerd... :D
 
Ik heb 's nachts nog wel een paar uur over als de rest van de familie slaapt... ik kijk er wel even naar :-"
 
ccforum2.jpg


:weetniet
 
En opgelost.



Ik zie ook sommige smiley's naast het reactieveld half door elkaar staan.

IE8
 
RST-Smurf;302321 zei:
Heb de laatste paar keren steeds dat ik berichten die al een aantal dagen oud zijn nog steeds als ongelezen hier staan , terwijl ze al wel gelezen zijn?En de volgende keer weer als ongelezen staan.

Heb hier nog steeds last van , Berichten van 1 tot 3 dagen oud die al lang gelezen zijn.Kom ik later weer staan ze weer als ongelezen weergegeven.
Vind dit eigenlijk best wel irritant aan het worden.:s
 
Ik sluit me aan bij RST-smurf: de icoontjes voor de subfora (Diventa Bella, Technisch, Computers...) zijn oranje en impliceren dus nieuwe berichten.
Als ik echter in die subfora kijk dan staan er lang niet altijd nieuwe berichten in.
Sterker nog: vaak zijn oude berichten ineens weer "nieuw" geworden terwijl ik zeker weet dat ik alles gelezen (of in ieder geval aangeklikt) heb.
Bovendien heb ik gisteren nog weer de knop "Markeer alle fora als gelezen" ingedrukt (toen was alles goed) om van dit probleem af te zijn...
... maar helaas.

Ik vind dit niet zo heel storend trouwens, ik kijk toch meestal alleen naar de nieuwe berichten van de afgelopen X uur.
 
Sinds de upgrade krijg ik bij het uitloggen wel eens een shoutbox te zien, zoals op onderstaande pagina. Echter kan ik er niets mee doen. Is er een reden voor of komt het in de toekomst?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Je kent het programma? Is om afstanden van routes te kunnen meten voor bijv. hardlopen, waar ik het voor gebruik. ;)
 
De banner van de carclean website ziet er bij mij sowieso in Chrome en IE10 crappy uit. Het is een witte balk met in het midden de advertentie van de Carcarecoupon.