• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Over een paar uurtjes als het wat rustiger is op het forum gaan we weer beginnen met de upgrade. :eek:)

enne.. geen cacls, maar csc ;)
 
Mmmh CSC heb ik onder mijn auto zitten 8-())

cscsal4x10ov.jpg
 
MartijnIbi zei:
Blijft vreemd volk hoor die IT-ers ;)

:-" Een markt bewust vaag, ingewikkeld en complex houdend zodat wij ons brood er mee kunnen blijven verdienen. Leuker kunnen we het wel maken, niet makkelijker :ja
 
Hé, dat ken ik! Logistiek op hoog niveau werkt precies zo: je maakt gebruik van het feit dat anderen niet logisch nadenken en/of niet ketendenken, verzint daar een onduidelijke 3-letterige term (met Engelse uitleg uiteraard) bij met een voor velen net iets te compliceerde flow chart, legt dat net even te snel uit om dan direct af sluiten met de mededeling dat het zo eenvoudig is. Uiteraard is de toehoorder overdonderd en neemt klakkeloos aan dat je er verstand van hebt. Ideaal!
 
Zo werkt het in de detailhandel ook.

Gebruik zo veel argumenten bij producten, dat de consument er maar weinig van snapt, en alles lekekr van je aanneemt :D
Maar goed, ik mag ook gewoon graag zien, dat de klant tevreden is na behulp van jouw, en dat als die later terug komt. Je ook verteld dat het toch echt de juiste oplossing was.

(wordt tegenwoordig zelfs door klanten aangesproken bij jawel mijn voornaam) 8-())
 
Wat leven we met z'n allen toch in een mooie grote economische bubbelbel o:)

Tis wachten tot die weer eens plopt.........oh, das pas gebeurt. :ja
 
Het forum is weer up! Het ging een stuk voorspoediger dan de vorige keer :party:

Er moet hier en daar nog wel wat verder aangepast worden, zoals de knoppen boven en onder de berichten, maar dat daar kijkt flaire naar.
 
Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /cc_postst2220p22/Hebben-we-nog-wat-gedaan-vandaag-Deel-2.aspx


Woeps? off topic chat last page "hebben we nog wat gedaan vandaag"
 
Hier hetzelfde, maar het gebeurd alleen als je in een topic met meerdere pagina's klikt op het nummer van de pagina waar je naartoe wilt gaan, neem als voorbeeld het draadje van de DAP500 workshop, als je op het onderwerp klikt, kom je op de eerste pagina, klik je rechstraaks op "6" om rechtstreeks naar pagina 6 te gaan, dan verschijnt eerder genoemde foutmelding.
 
Ik kan in alle topics enkel de eerste pagina bekijken.
Geen idee of het al gemeld is, want ik geraak niet verder dan de eerste pagina :D
 
ik schrok net al..
wachtwoord klopte eens niet meer..
nu een een een nieuwe wachtwoord!

bij mij someginge topic's willen niet openen..
 
Er zit nog een probleempje in het omschrijven van de 'vriendelijke' url's, zodat je in het adres bovenin de topicnaam kunt zien bijvoorbeeld.

Dat staat nu weer even uit, totdat het is opgelost :)
 
Bij mij lijkt het Server application error probleem weg te zijn nadat ik opnieuw ingelogd ben.

Nu ben ik wel mijn "nieuwe berichten sinds" kwijt en gaat het scrollen binnen pagina's op m'n Macbook met een vervelende vertraging (Firefox).

Edit: het trage scrollen is alleen binnen lange topic pagina's maar niet bij Safari. Bij Safari mis ik echter de Quote en bewerk buttons.
 
Het laden van de pagina, doet nog raar :s De pagina wordt geladen, je ziet alles, dan blijft er enkele seconden "bezig met laden forum.Carclean.com" in de statusbalk staan en dan wordt de pagina "afgemaakt" (firefox)

EDIT: ik zie al waar het probleem zit... Rubba, het plaatje in je onderschrift (http://www.caravantrekker.nl/images/logo/Audi.gif) wordt niet geladen, daar staat hij op te wachten :|~* Het laden lijkt te maken hebben met het inladen van de diverse plaatjes in de onderschriften als ze ergens anders gehost zijn.

Aanvulling: Deze pagina is gegenereerd in 0,119 seconden

Dat gaat goed, de externe content niet helemaal.