• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Mooi dat het allemaal gelukt is nu Bert, goed werk.
Ook erg handig die extra BB-codes zoals de spoiler tekst toevoeging

Handig voor verborgen teksten, foto's, etc etc :)

Ook de youtube links zijn erg mooi, handig om video's direct te posten zonder linkje.
Nieuwe avatars zien er ook zeer strak uit zo, nice job!

Thnx 4 the update!!!
 
Het is nu ook eenvoudiger geworden om zelf BB-codes toe te voegen, mocht dat nodig zijn, dan hoeven we ook niet meer te wachten op nog weer een nieuwe versie ;)
 
Probeer je avatar eens te uploaden in plaats van hem remote te laten staan, dat gaat denk ik beter.
 
Dat hebben alle avatars. Ze worden ook vager aan de onderkant. Ik neem aan dat dat een van de vernieuwingen aan het forum is. Ik vind het wel mooi!
 
Tot nu toe niks dan ellende volgens mij die nieuwe phpBB versie. Misschien handig om in het vervolg even een test forumpje te laten draaien en te testen alvorens de handel online te gooien? :grinning:
 
Ik ben mijn verzonden pm's allemaal kwijt. Vindt de regel dat ze na tijdje weg gaan niet heel fijn liever gewoon grote en als kan dat ze te downloaden zijn als tekst bestand zoals bijv AD.