• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Full detail Volvo S80 2.5 T Summum

@Freude am Fahren , @RoCo,

in het recente verleden heb ik al wat Volvo's gedaan en bij die auto's was de lakdikte rond de 100~150 micron, dit zijn redelijk standaard waardes fabrieksaf.
De lak structuur van de S80 voelde ook niet anders aan dan fabrieksaf lak. Vaak zie en voel je wel of een deel is overgespoten.

Voor mij waren de Menzerna pasta's ook nieuw om te gebruiken. Het grote nadeel van veel pasta's is dat deze best stroef afnemen, ook bij goed doorwerken. Ik merk dat meerdere merken pasta's zoals Scholl, Rupes (oude formule), Zvizzer, Nanolex.

De pasta's die ik erg makkelijk vind afnemen, zijn die van Gyeon.
Een kwestie van ervaring dus
Nog een vraagje; als je de menzerna 400hebt gebruikt doe je dan de overige stappen menzerna ook nog? Op de site van CC staat aangegeven dat het niet nodig is. Het product zou een ook goede finishing hebben...
 
Dat was weer een mooi klusje Patrick! Complimenten en fijn om te zien dat de Volvo zo is opgeknapt.
Je hebt in ieder geval een druk weekende achter de rug.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless

Vergelijkbare onderwerpen