• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goede wax gezocht

Pete's kan toch wel 2-3 maanden aan, Fuzion houd bij mij niet echt veel langer als Pete's.
Pinnacle (signature II of souveran) vind ik ook wat onderschat, heeft volgens mij zeer zeer veel gelijkenissen met Fuzion.

Collinite 915 vind ik ook wel goed, maar ik heb liever een "boterige" wax.
 
@ jeroen omdat ik nu al tevreden ben van Dodo en ik er alleen maar goeie dingen over lees.

Nu ben ik wel van plan om de Fuzion nog wel eens aan te schaffen, maar dit zal iets worden voor de zomer als ik mijn vakantiegeld heb:grinning:

Nu een ander vraagje, waarschijnlijk wel al een paar keer gesteld, maar ik heb nu 2 weken terug de auto een volledige detail gegeven, dus geclayd, gepolierd met de polijstproducten van Menzerna, geglazed, geseald, en gewaxed.

Als ik nu de Orange Crusch wil aanbrengen ben ik dan verplicht om de bestaande waxlagen terug te verwijderen of kan ik een paar weken later gewoon een nieuw laagje over de bestaande lagen aanbrengen?
 
levensduur van wax valt en staat door het gebruik van auto en de gebruikte shampoo.
van wassen slijt de waxlaag, net zoals door veel kilometers rijden.
wekelijks wassen verkort de levensduur
kies voor een shampoo met conditioners cq waxtoevoeging of glansprotector totaal :)^
 
Ik heb de Dodo Juice Sour Power Wash and Gloss besteld, daar zou iets van glansprotector moeten inzitten.

Nu, eigenlijk maakt het me niet veel uit de auto word zeker om de 2 maand gewaxed.