Hallo allemaal.
Ik zie vele waxen op het forum besproken voor donkere kleuren zoals zwart en dergelijke voor de ultieme wetlook maar wat is nu een goede wax voor de kleur silver.
Op dit moment gebruik ik Meguiars M21 en deze top ik af met Meguiars M16.
Het resultaat is mooi maar toch zoek ik voor de afwisseling wat nieuws om af te toppen of om alleen te gebruiken zonder sealant eronder.
Ik zit zelf te denken aan:
Fuzion (je leest er veel over,maar hoe op silver en andere lichte kleuren)
Dodo Juice Diamond White
Dodo Juice Supernatural 2.0
Raceglaze Signature Series 55 Paste wax
Andere merken hoor ik natuurlijk ook graag.
Tevens zit ik te denken om iedere week na de wasbeurt detailer van Meguiars M135 te gebruiken.
Is dit nu handig, tast het de wax "glans" niet aan of is het bij een goede wax een beetje overkill en kan ik het geld beter voor iets anders gebruiken.
Hier nog wat foto's van M21 en M16
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Ik zie vele waxen op het forum besproken voor donkere kleuren zoals zwart en dergelijke voor de ultieme wetlook maar wat is nu een goede wax voor de kleur silver.
Op dit moment gebruik ik Meguiars M21 en deze top ik af met Meguiars M16.
Het resultaat is mooi maar toch zoek ik voor de afwisseling wat nieuws om af te toppen of om alleen te gebruiken zonder sealant eronder.
Ik zit zelf te denken aan:
Fuzion (je leest er veel over,maar hoe op silver en andere lichte kleuren)
Dodo Juice Diamond White
Dodo Juice Supernatural 2.0
Raceglaze Signature Series 55 Paste wax
Andere merken hoor ik natuurlijk ook graag.
Tevens zit ik te denken om iedere week na de wasbeurt detailer van Meguiars M135 te gebruiken.
Is dit nu handig, tast het de wax "glans" niet aan of is het bij een goede wax een beetje overkill en kan ik het geld beter voor iets anders gebruiken.
Hier nog wat foto's van M21 en M16