• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groentje...

Stitch15

Detailing chief
23 nov 2011
249
100
Amersfoort
Zojuist mijn eerste topic geplaatst, dus ik dacht: ook gelijk maar even voorstellen.
Mijn naam is Sander, won in Amersfoort en detailing is voor mij compleet nieuw. Ong. 1,5 maand geleden heb ik een gebruikte Renault Scenic gekocht waarvan ik het interieur goed schoon wilde maken. Al surfend uiteindelijk bij Carclean terecht gekomen en spullen van Autoglym besteld.
Dat had ik beter niet kunnen doen: ik ben rond blijven hangen op de site en dan met name het forum. Heel veel gelezen en genoten van de show-offs. Ik wil dus meer.....binnenkort gaat de eerste bestelling voor het onderhanden nemen van het exterieur de deur uit!
Verder: autoliefhebber (bij voorkeur Alfa (145 gereden), maar de huidige modellen zijn te klein voor een gezin) en nu dus ook beginnend detailer ;-).
Tot later!