Soepergrover zei:nog niet zo goed als mijn CG Fabric Clean..
Martin,Martin245 zei:Vraaagje:
in het accessoirespakket zit een "adapter" waarmee de buis aan het apparaat geparkeerd kan worden. Volgens de handleiding met een schroef. Die mis ik. Nu heb ik schroeven zat, dus dat komt wel goed.Kan iemand die de schroef wel heeft me laten weten wat voor maat dat ding is? Ik kan er een zelftapper in porren, maar daar knapt het vast niet van op.... :-&
Verder: Op welke hoogte hebben jullie dat ding bevestigd? De diameter doet vermoeden dat'ie op een koppeling tussen de 2 buizen in moet, maar dan loopt de buis vast op de grond. Kan ook niet de bedoeling zijn.
Alvast bedankt!
Martin.
Robi-One zei:Net voor het eerst gebruikt op mijn bankstel.
Ik had een beetje krom gelezen bij de verhouding van de shampoo dus heb 4x de maatbeker tov 5L water gedaan. Maar ja, het werkte in ieder geval.
Erg gaaf apparaat waar ik nog veel gebruik van zal gaan maken.
Zirx zei:Ondanks de goede argumenten van sommigen dat de mensen van CC het enorm druk hebben met de verzending etc van de extractors....
Heb ik ook maar alvast betaald.....:-b
Nog eventjes wachten
corsawim zei:in de handleding spreken ze blijkbaar over dopjes dosering. Dit is het dopje van de bijgeleverde fles met detergent. Niet de maatbeker. Anders kom je nooit aan een verdunning 1/200.
Het is niet erg duidelijk beschreven in de handleiding.
Ps : ook bij mij geen schroefje.....ik heb er zelf inmiddels al ééntje gevonden in m'n eigen voorraad....verder prachtig toestel ^