• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Bij mij was hij om 13:00 al binnen, top Carclean!

Vandaag al stoelen, vloermatten en kofferbakken staan extracten, topding! :D
 
:party:
ik heb hem al meteen uitgeprobeerd. Superding!
De kat had vannacht gescheten op de speelmat. APC erop gespoten en pompen en zuigen maar. In het reservoir had ik alleen water gedaan. APC Stjarnagloss 1:5 gesproeid. De poepvlek verdween als sneeuw voor de zon.
 
Soepergrover zei:
nog niet zo goed als mijn CG Fabric Clean..

Hoi Soepergrover (en iedereen...),
Ik zocht de Chemical guys fabric clean, maar ik zag hem niet bij CC in de webshop.
Kijk ik met mijn neus of niet???

Ben nu aan het denken wat er bij de extractor bij moet. APC + of die fabric clean of........
Wat zou het beste werken om schoon te maken en geuren te verwijderen?

EDIT : Zie net in een ander topic dat CC de fabric clean niet heeft. Wat gebruiken jullie? APC +, de CG fabric clean of iets anders en ben je er tevreden over?
 
Vraaagje:
in het accessoirespakket zit een "adapter" waarmee de buis aan het apparaat geparkeerd kan worden. Volgens de handleiding met een schroef. Die mis ik. Nu heb ik schroeven zat, dus dat komt wel goed.Kan iemand die de schroef wel heeft me laten weten wat voor maat dat ding is? Ik kan er een zelftapper in porren, maar daar knapt het vast niet van op.... :-&
Verder: Op welke hoogte hebben jullie dat ding bevestigd? De diameter doet vermoeden dat'ie op een koppeling tussen de 2 buizen in moet, maar dan loopt de buis vast op de grond. Kan ook niet de bedoeling zijn.
Alvast bedankt!
Martin.
 
Martin245 zei:
Vraaagje:
in het accessoirespakket zit een "adapter" waarmee de buis aan het apparaat geparkeerd kan worden. Volgens de handleiding met een schroef. Die mis ik. Nu heb ik schroeven zat, dus dat komt wel goed.Kan iemand die de schroef wel heeft me laten weten wat voor maat dat ding is? Ik kan er een zelftapper in porren, maar daar knapt het vast niet van op.... :-&
Verder: Op welke hoogte hebben jullie dat ding bevestigd? De diameter doet vermoeden dat'ie op een koppeling tussen de 2 buizen in moet, maar dan loopt de buis vast op de grond. Kan ook niet de bedoeling zijn.
Alvast bedankt!
Martin.
Martin,
ik had die schroef wel in mijn pakket en die zat bij de plastiek zak met accessoires .
Het is een gewoon zelfschroevertje (denk 3mm dik en 30 lang)
Heb de beugel ongeveer 7 a 8 cm boven de zuigmond vast gezet(moet echt niet heel vastgedraaid worden!)
P1010072.jpg

groetjes
 
Net voor het eerst gebruikt op mijn bankstel.
Ik had een beetje krom gelezen bij de verhouding van de shampoo dus heb 4x de maatbeker tov 5L water gedaan. Maar ja, het werkte in ieder geval.

Erg gaaf apparaat waar ik nog veel gebruik van zal gaan maken. :)
 
Ik heb echt met beleid de zaak uitgepakt, schroefje zat er niet bij. Die dingen heb ik wel liggen, dus we gaan de bakjes eens ondersteboven gooien.
Bedankt voor de reacties!!:cool:
 
Robi-One zei:
Net voor het eerst gebruikt op mijn bankstel.
Ik had een beetje krom gelezen bij de verhouding van de shampoo dus heb 4x de maatbeker tov 5L water gedaan. Maar ja, het werkte in ieder geval.

Erg gaaf apparaat waar ik nog veel gebruik van zal gaan maken. :)


in de handleding spreken ze blijkbaar over dopjes dosering. Dit is het dopje van de bijgeleverde fles met detergent. Niet de maatbeker. Anders kom je nooit aan een verdunning 1/200.
Het is niet erg duidelijk beschreven in de handleiding.

Ps : ook bij mij geen schroefje.....ik heb er zelf inmiddels al ééntje gevonden in m'n eigen voorraad....verder prachtig toestel :)^
 
Zirx zei:
Ondanks de goede argumenten van sommigen dat de mensen van CC het enorm druk hebben met de verzending etc van de extractors....

Heb ik ook maar alvast betaald.....:-b
Nog eventjes wachten

En zoals altijd, netjes de volgende dag na betaling .....TRRRIINNNNGG... TNT voor de deur. "Alstublieft meneer, een pakketje. Hier even tekenen aub."

Bedankt CC voor de snelle afhandeling :)^
 
corsawim zei:
in de handleding spreken ze blijkbaar over dopjes dosering. Dit is het dopje van de bijgeleverde fles met detergent. Niet de maatbeker. Anders kom je nooit aan een verdunning 1/200.
Het is niet erg duidelijk beschreven in de handleiding.

Ps : ook bij mij geen schroefje.....ik heb er zelf inmiddels al ééntje gevonden in m'n eigen voorraad....verder prachtig toestel :)^

Ik dacht dat bij het schoefje er ook niet bij zat, maar ineens kwam hij uit een hulpstuk gerold.
Voor wat betreft de dosering, daar begreep ik uit dat je 1/4 van de bijgeleverde maatbeker (die blauwe) moet gebruiken op 5 liter water.
Dat kan je ook zien op de fotootjes in de handleiding.

Voor de rest zeeeeer tevreden met m'n nieuwe speelgoed.
 
Ik heb de extractor zaterdag ook mogen ontvangen!
Kan niet wachten om hem uit te proberen :party:

Heb alleen APC van Poorboys, ben benieuwd of dat een beetje werkt (en niet te veel zal schuimen)..
 
Ik heb hem op mijn beklede trap getest :-b
Vooraf met APC 1:7 ingespoten en daarna met de meegeleverde citroentjesreiniger behandeld. Schuimen doet het alleen in de zuigmond. Is goed te doen.
Over de meegeleverde reiniger: Ik heb er ook een maatbeker ingemikt maar da's dus teveel. Op de fles staat 0,25 DL op 5 liter en een volle maatbeker is 125 cc (er gaan er 2 in een leeg Jupilerflesje :D ) en dat is 1,25 DL. Kan overigens niet zoveel kwaad, schuimen doet het spul niet. Hooguit tast je de kleur van je bekleding aan dus is een testspot misschien wel nodig :roll
 
Hmmmmmmm ik ben dus bezig met de auto, bekleding ingespoten met 1:10 verdund apc en het schuimt de machine uit 8o
Maar schoon wordt het :)^
 
ik heb net het resterende bedrag overgemaakt... ben benieuwd wanneer dit apparaat mijn voordeur bereikt :cool: