• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy GESLOTEN: Heavy Duty Foam Lances! Met 40% korting! Van € 85,- voor € 50,-

een instap karcher of nilfisk is prima geschikt om te foamen..

google eens op karcher k2 of nilfisk alto c110-3

beide goede reinigers voor onder de 100 euro (karcher is 70 geloof ik)
 
Zie net deze staan in een ander topic.
Is deze geschikt?

http://www.wehkamp.nl/spel-vrije-tijd/huis-tuin-terras/hogedrukreiniger/karcher-k2-21-t50-hogedrukreiniger/C08_O07_O00_693451/?PRmin=15&PRmax=330&F=17,19,18,20&SM=5
 
Besteld en betaald.

Uiteraard gelijk 5 liter foam besteld en een Mothers washmitt.

Mijn eerste officiële bestelling bij Carclean.com. Ik ben bang dat er maar gaan volgen:-"
 
Wie kan mij vertellen hoeveel druk (bar) de foamgun nodig heeft, om goed te presteren ?
Heb een oude Karcher, alleen die is niet meer 100% en kan geen goede schuimlaag meer maken, erg waterig.
Heb toen een Topcraft hogedrukspuit gepakt (slang van de karcher erop gedraaid) en werkte toen goed, in ieder geval veel beter dan met de karcher. Mooie laag schuim.
Kan helaas niks vinden over de hogedruk spuit qua druk etc.

Nu zijn er verschillende reacties met een karcher van 100bar, uiteraard zal dit werken alleen krijg ik het zelfde qua schuimkwaliteit als een karcher met bijv. 130 bar ?
 
100 of 130 bar maakt geen verschil; had hiervoor een goedkope/simpele Karcher Winner 1000 (120 bar, 520l/min) en ik zie geen verschil wat betreft het foamen.

Wel met naderhand afspuiten vanwege de hogere druk, en met name de veel hogere wateropbrengst.
 
In welke verhouding kan/moet ik de SSF met de Meggie Hyperwash combineren en wat zou het evt voordeel hier van zijn?