• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: waar ligt jullie interesse?

E

Etterual

Guest
De vraag om weer eens een groupbuy te organiseren komt steeds vaker ter sprake. Omdat het voor ons lastig te bepalen is in hoeverre er interesse is voor één specifiek product leggen we het balletje graag bij jullie. Waar ligt jullie interesse? Voordat je een reactie plaatst houdt wel rekening met het volgende:

  1. Een groupbuy gaat om één specifiek product, dus niet om één merk wat je graag in ons assortiment wilt zien.
  2. Het gaat ook niet om een groupbuy n.a.v. een product wat wij al in het assortiment hebben, maar echt specifieks om iets nieuws.
  3. Houdt er rekening mee dat wij een groupbuy actief kunnen starten bij de animo van ongeveer 20 mensen of meer.

Alvast bedankt voor jullie input!
 
In volgorde:

Numatic George
Bigboi blowers
Knappe ophang beugels voor machines (rupes nano, mini, lhr15/21 etc)
MTM spray guns (Ik mis een korte, lange lans weinig nut)
Kamikaze coating (ISM, Miyabi)
POLISHANGEL Cosmic Spritz
Kit voor steenslag reparatie (zoals Dr. Colorchip)
Loew-Cornell Fine Line Painting/Touch-Up Tool
Ragcompany doeken (zeg 3 populaire varianten)
Meguiar's hybrid ceramic wax
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vrijwel alles wat ik nodig heb Alleen een blower staat nog eens op de verlanglijst indien het betaalbaar blijft
 
@Marcel1973 ik begrijp je...

Maar de Autoglym TFR heeft Carclean niet in het assortiment...

Natuurlijk heeft Carclean wel andere alternatieven. Net zoals voor de Bigboi blower.

Alleen is de Bigboi volgens mij normaal al een stuk scherper geprijsd. (Correct me if I'm wrong).
 
  • Leuk
Reactions: ruudd en Gullwing
Sh* had ik niet goed gezien idd @RoyR
115023

De LetItRain was een mooie mogelijkheid voor geweest voor een scherp geprijsde blower.. ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Een Nilfisk hogedrukreiniger ?E-D-140-145-150? :D overal dezelfde prijs, zou leuk zijn om eentje te bemachtigen met een groupbuy.
 
+1 voor de Numatic - George. Of een vergelijkbaar apparaat wat ik inderdaad ook in huis kan gebruiken. Vervangt zo de huidige stofzuiger uit 1923 en kan ik eindelijk eens goed interieuren en dergelijke aanpakken. ;)