• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: waar ligt jullie interesse?

Zonder afbreuk aan het product te willen doen lijken ze me zijdelings niet echt stabiel omdat de twee bruggen onderling niet zijn verbonden. Op een dergelijke gladde en degelijke garagevloer zal het prima werken maar op een ongelijke onstabiele oprit waar enkelen zoiets zouden gebruiken (ik heb nou eenmaal niet zo'n mooie witte garage) heb ik mijn twijfels en lijken andere merken waarbij de twee hefbruggen wel één geheel vormen een veiligere oplossing.
Nodig je van harte uit om langs te komen om Quickjack te bekijken...;)! Wij staan tijdens shows buiten in het gras, schuine ondergronden, slecht getegelde ondergronden etc.
foto: american show in sweden, chevy van (behooijk wat gewicht) in het gras:)
116255
 
@Patrick
Ik wil niet een heel topic beginnen in dit topic, maar waar ik wel achter kwam tijdens de speurtocht, is dat de instapper (de 3500) toch voor het mooie wel te kort komt.

Een beetje middenklasser komt al snel in de buurt van het maximale gewicht, en de maximale afstand van de heftpunten is ook wat krapjes.
Inderdaad, de 3500 gaat dus tot net onder de 1600kg, daar gaat een E-segment auto of een SUV al heel snel overheen. Jammer dat ze op de site onder dit model anders doen vermoeden, voelt toch een beetje misleidend.
 
Die quickjacks heb ik ook wel een boontje voor. Maar een groupbuy zal moeilijk worden hier denk ik. Ten eerste het prijskaartje en ten tweede de interesse?

Mss is dit wel iets interessant:

Kamikaze Collection Door stoppers. Komt natuurlijk wel van ver..

Kranzle HD? Geen idee of Kranzle groepacties toejuicht aangezien hun hogedrukreinigers zowiezo prijzig zijn.

Waarom geen groupbuy op Scangrip? Ik weet het, dit zit in het assortiment maar denk dat er toch redelijk wat mensen hier interesse zouden hebben. Voordeel voor CC is dan dat er geen gezeik is met garantie.

Voor de Lucky mensen die hier een garage hebben: Swisstrax. Hier heb ik zelf wel niets aan dan, maar kom :)
 
Proxxon wp/e? Of is dit vloeken in de kerk?

117397


Het is geen concurrent voor een rupes, geen Chinees rommel maar super handig klein apparaatje. Eventueel voor interieurlijsten/dashboards, plekken waar je met een grote machine niet bij kan komen en/of waar deze “grotere apparaten” juist onhandig zijn.

Zomaar een idee.......en volledig eigenbelang aangezien ik er 1 wil kopen. Sorry
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: JOSgsxr
Maar goed. Ingrid is aangepast zie ik los daarvan ben ik benieuwd hoe en wat.....en of er een groupbuy aanstaande is. Proxxon of niet, het is zeer interessant om gezamenlijk een aankoop te doen.