• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy

kv1980

Detailing addict
7 feb 2014
74
60
Na het succes van de Grit Guard Universal Pad Washer groupbuy vroeg ik me af of er al plannen zijn voor een volgende groupbuy.
Als er mensen zijn die voorstellen hebben over producten die in aanmerking zouden kunnen komen voor een groupbuy kunnen ze hier hun idee achter laten.
Ikzelf zou een groupbuy voor een Air Force Blaster wel zien zitten!
Andere voorstellen zijn welkom.

Ik wil hier wel graag duidelijk stellen dat deze topic louter informatief is.Uiteraard zijn het de mensen van Carclean zelf die beslissen wat er mogelijk is en welke groupbuy(s) en nog komen!

Gr!

Ik heb ook wel interesse in een Air Forrce Blaster. Of hier genoeg animo voor is om een groupbuy op te zetten is nog maar de vraag. Een leuke aanbieding zoals bij het 3 jarig bestaan van Carclean zou ook leuk zijn. Hint, hint.

Denk dat ik dit in mijn eerste bericht genoeg duidelijk gemaakt heb dat het uiteraard de mensen van Carclean zelf zijn die beslissen.Dit topic is enkel voor voorstellen te doen,waar volgens mij niks mis mee is. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik sta zelf ook wel open voor de blaster en de MOHS+ ligt er natuurlijk ook aan wat de rest wil in combinatie met de input van carclean Zelf

Misschien is het handig al er een poll komt, met daarin producten die mogelijk met een groupbuy interresant worden. Door daarop te voten kan men zien waar de meeste vraag naar is. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik denk dat je eerder moet denken aan producten die in de hogere prijsklasse zitten. Zoals idd de Air Force Blaster (ik kan mij voorstellen dat CC daar geen 100 op voorraad van heeft), in tegenstelling tot andere producten.

Misschien worden we op 12 juli wel zo verwent door de Carclean superaanbiedingen dat een groupbuy totaal niet nodig is

Voor mij ook de lakdiktemeter. De Paintdetective om naar een voorbeeld te noemen.