• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy

De Paintdetective zie je vaak in gebruik en schijnt een prima apparaat te zijn. Volgens mij heeft CC al eens contact met de leverancier gezocht. Als ik het me goed herinner verliep dat contact erg moeizaam en is het op niets uitgelopen.

Ik heb van de week de Trotec BB20 binnen gekregen. Deze is een stuk goedkoper dan de Paint Detective. Net ff op m'n eigen auto getest en de metingen zijn redelijk constant. Niet beter of slechter dan bij een andere ptg. Voor mij geen groupsbuy meer dus

Even gegoogeld, maar €150,- vind ik nog wel aan de forse kant. Is zoiets niet op DX.com te krijgen?

Het zal vast goedkoper kunnen, maar ik las pas op een forum(weet niet of het hier was) over een ptg die erg onnauwkeurig was en dus weinig bruikbaar. Een paint detective is nog een stuk duurder, dus ik vind dit nog redelijk: €160,00 incl btw en verzenden. Mits de Trotec goed werkt natuurlijk, laat het binnenkort weten.