Hallo, ik ben nieuw hier dus even kort voorstellen. Ik ben martin en kom uit het oosten van het land. Ik rij sinds kort in een RX8 in de kleur brilliant black waar ik dus erg blij mee ben. Tijdens de aankoop van de auto zag ik dat de auto behoorlijk onder de swilrs en kleine krasje zat dus besloot ik om daar zelf wat aan te gaan doen (mede omdat ik het erg leuk vind een auto mooi te maken en houden natuurlijk) Dus ik heb de dap500 raffelli set besteld en ben hier direct mee aan de gang gegaan. Wat ik tot nu toen heb gedaan is als volgt: 1 x polish orange pad met de mezzo, 1x polish witte pad finale, black hole voeding en natty's liquid blue. Na de 1ste polish met de mezzo zag ik dat dit niet alles weg haalde dus heb ik deze behandeling een 2de keer uitgevoerd wat ook niet hielp. De swilrs zijn allemaal weg maar de meeste krasjes dus niet. Veel van deze krasjes kun je niet voelen met je nagel dus die zouden wel weg moeten gaan. Vraag is nu: heb ik met wat ik al gedaan heb al een grove behandeling uitgevoerd? Ik ben als de dood dat ik straks door de lak ga! Of moet en kan ik gerust nog wat grover te werk? Zo ja, ander pad met de mezzo of een andere polish gebruiken?