• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

Ik zag ook Purify coat staan (standtijd 12mnd) en Purify Maintain (6mnd) alleen snap ik dat niet zo:
1706390589037.png

Ik zal niet zo snel een soort permanente coating meer smeren op delen die ik niet kan polijsten daar heb ik slechte ervaringen mee.
Bovendien maak ik mijn interieur meer dan 1x per jaar schoon dus dat spul heeft voor mij weinig meerwaarde.
Wie weet probeer ik die purify maintain wel een keer.
 
Zou dat alleen voor de Gyeon gecertificeerde detailer zijn @Ric325i ?

Zo zag ik ook de Gyeon Degrease Tabs.
Gyeon Q2M Degreasing Tabs - This is a degreasing tablet for the certified network for preparing the car for ceramic coatings.

gyeon_degreaser_tabs_480x480.jpg


Helaas alleen voor de gecertificeerde Gyeon detailer. Dat is echt jammer want dit lijkt me een super product om de auto voor te bereiden op een coating.

Snap niet zo goed waarom de consument het niet mag gebruiken.
Flikker 1 tablet in het water, laat het oplossen en wassen maar.

FB_IMG_1706392531909.jpg
 
@nicknameless ,staat mij niet bij dat de purify lijn alleen voor certified detailers zou zijn/is mij niet direct opgevallen tijdens de Gyeon show.
Die degreasing tabs wat maakt dat speciaal in jouw ogen?
In de zin dat je met Nanolex pre wash ook al een heel eind komt om in 1 stap de auto te ontvetten bv?
Kijk ieder zijn ding/voorkeur natuurlijk maar dat geklooi met zo’n tabletje lijkt mij persoonlijk niks.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Ben benieuwd naar de datum wanneer in de webshop te vinden is!
Ik ben van plan mijn auto in Gyeon Pure te zetten, en dan EcoWash als drooghulp te gebruiken. De echte standtijd van Pure ontdekken, zonder gebruik van boosters.
 
Gyeon heeft aan dat het in het eerste kwartaal geleverd zal worden, CC houdt ons vast op de hoogte. Ik ben echt benieuwd!
Purify lijn lijkt voor iedereen beschikbaar te komen.

Ik kijk echt uit naar de verbeterde Trim
 
  • Leuk
Reactions: Drifter
Nieuwe Gyeon producten (de niet-coatings) staan in de webshop. Verwacht 8 of 9 mei.
Zin aan ECOwash als drooghulp. Benieuwd of die CeramicDetailer van de droohulptroon kan stoten.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR