• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Trim niet meer vloeibaar

IceT

Detailing guru
21 dec 2008
320
123
59
Harderwijk
Aangezien Gyeon Trim nogal zuinig is in gebruik, is het even geleden dat ik het product nodig had.

Nu wilde ik vandaag een kunststof bumper en mijn koplampen hiermee behandelen is het product opeens verandert in een andere substantie. Het was ooit vloeibaar. Ik heb nog geprobeerd te schudden en te roeren maar heeft niet geholpen.

Ik heb even gekeken wanneer ik dit heb aangeschaft maar kan het helaas niet meer terugvinden.

Mijn producten staan altijd donker en vorstvrij opgeslagen.

Waarschijnlijk toch wat minder lang houdbaar dan andere producten, beetje jammer van dit nogal dure product.

IMG_3209.JPG


IMG_3210.JPG
 
Precies wat @Bikkel zegt.

Hier is het dopje ook zwart van de Gyeon Trim. Maar ook de Gyeon RIM.

Of, ze moeten de kleur veranderd hebben?
 
Ik denk dat de doppen dan van kleur zijn verandert. Er zit bij mij wel een zwarte dop op de Gyeon View, maar die heb ik pas geleden opnieuw aangeschaft.

Kan zijn dat ik het product al jaren heb. Het werkt overigens perfect op het kunststof en bumpers van de Peugeot 206 en 107. Hier heb ik echt alles op geprobeerd en alleen met Gyeon blijven ze mooi zwart.

Verder ook niet veel kunststof op de auto's hier, dus product wordt heel weinig gebruikt.

Kan iemand aangeven hoelang hij/zij het product al in bezit heeft. Gezien mijn minimale gebruik niet zoveel zin om een nieuwe aan te schaffen, het vervolgens een paar keer te gebruiken en dan te moeten weggooien.
 
Volgens mij zijn de dopjes altijd zwart geweest, CC kan je dat met zekerheid vertellen.
Het dopje wat er nu op zit lijkt op een dopje wat Lush gebruikt om hun flesjes aftesluiten.

@Tim kan jij hier antwoord op geven?
 
Je moet je ook realiseren dat Coating na opening geen maanden meer houdbaar is, wil niet zeggen dat je de coating na 3 maanden zo is, maar ik weet bijna 100% zeker dat dit waarschijnlijk wel het verkeerde dopje is. Zonde, maar gelukkig zijn er ergere dingen in het leven:p:p
 
Ik dacht dat deze coatings ongeveer een jaar houdbaar blijven.
Mits goed opgeslagen. Volgens mij kun je de coating zelfs het beste in de ijskast bewaren.

Ik heb zelf een coating van een ander merk, deze geven tot één jaar houdbaarheid op.
 
Ik dacht dat deze coatings ongeveer een jaar houdbaar blijven.
Mits goed opgeslagen. Volgens mij kun je de coating zelfs het beste in de ijskast bewaren.

Ik heb zelf een coating van een ander merk, deze geven tot één jaar houdbaarheid op.
Dat ligt idd aan hoe je het bewaard. laatst van iemand hier begrepen dat zijn Si3d na 5 maanden troebel geworden was na 4 maanden koelkast. Dus ja soms moeilijk te zeggen
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy