• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het rode/roze monster van mijn vriendin ( gepoets )

8-()) Dit is echt wel een geslaagde opknapbeurt geweest. Auto ziet er weer puik uit zo.
Ik zie BlackPassat ook in actie. Die poetsfreak heeft mij ook al verslaafd gemaakt }:)w .
Dat ie nog vrij rond mag lopen :D .
 
cor707 zei:
8-()) Dit is echt wel een geslaagde opknapbeurt geweest. Auto ziet er weer puik uit zo.
Ik zie BlackPassat ook in actie. Die poetsfreak heeft mij ook al verslaafd gemaakt }:)w .
Dat ie nog vrij rond mag lopen :D .

Alleen in de buurt van Etten-Leur hoor Cor, om in Zundert te mogen komen krijg ik meestal wel ontheffing.w^^w
 
Soepergrover zei:
]
Vijftig-vijftig
pc190213.jpg

Ik zie geen verschil. :grinning:

Nee, alle gekkigheid op een stokje, het is fantastisch hoe een kleur 'teruggehaald' kan worden!
Echt top! Blijft het rood nu ook echt rood of zal het, ondanks dat je het bijhoud, toch verkleuren?
Rood heeft sowieso weinig pigment, waardoor het snel verkleurd door invloeden van buitanaf.
 
Ik ben ook wel een beetje benieuwd hoe de auto er over een paar maanden uit ziet.
Het zal allicht minder worden, maar hopelijk niet meer zo erg als het was.
 
Ik heb belooft om de polo gewoon bij te houden .
Maar van de week maar eerst me passie eens onderhanden nemen , ze hebben me goed aan gestoken met het jeuk virus