• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

@Drifter ja, gelukkig. Ik was er wat van ontdaan, want dat ding kraakte best hard en er lagen ook best grote zwarte deeltjes op de lak (geen spikkels maar echt grotere deeltjes).
Voor mij weer een goede ervaring dat de lak inderdaad wat kan hebben. Het is geen porselein :joy:
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Misschien verstandig om dit ook even schriftelijk (via email of andere manier dat het vastligt) aan het bedrijf van de wasbox te laten weten. Misschien kunnen ze verse Non-Ferro en gratis afspuiten in een andere box voor je regelen?
 
  • Leuk
Reactions: Drifter en Ester
@Cordoba ja, ik was wel van plan om het in ieder geval volgende keer opnieuw te melden. En schriftelijk is ook nog een optie.
Want heel eerlijk denk ik dat de gemiddelde wasbox-bezoeker thuis geen fles ijzerverwijderaar heeft staan om de auto te ontdoen van dwarrelende resten van de apparatuur...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Drifter
Dat is een goeie @Cordoba even een mailtje sturen levert vaak wel wat goodwill of een leuke compensatie op. En het is maar de vraag of knullie na het legen van de containers er nog aan gedacht heeft dit bij de manager of eigenaar te melden.
 
Ik denk niet dat hij het gemeld heeft. Maar mogelijk wel, daarom was mijn plan om het de eerstvolgende keer mondeling nog even te melden en kijken hoe ze reageren.
 
  • Leuk
Reactions: Drifter en RedCat
Heb dit ook eens gehad en gemeld, kreeg toen een gratis bon voor de krasstraat :poop:
Oh echt, nou het is zeker een aardig gebaar en goede compensatie van ze!
En gelukkig maakte je je moeder er blij mee.

Ik dacht dat dit vrij uitzonderlijk was, maar nu ik lees dat jij het ook weleens hebt gehad, werp ik voortaan eerst een blik omhoog voordat ik aan de slag ga ik de wasbox.
Soms lekt dat ding nog weleens een druppel water vanuit boven, dan heb je hooguit een druppel/paar druppels op je net gedroogde dak. Dat is geen ramp. Maar een dak vol ijzerdeeltjes vind ik minder grappig. Al blijf ik zo wel lekker aan de gang! :laughing:
 
Vandaag een speciale dag voor Het Zonnetje en mij! We zijn op bezoek geweest bij de CC vestiging :grinning:
We kregen een hartelijk welkom van ? (ik weet je naam niet, excuses) met goede koffie en natuurlijk de nodige uitwisselingen van onze detailing avonturen.
Vervolgens kwam Johan binnen en die had Het Zonnetje al herkend op de parkeerplaats, erg leuk!

Na het bij elkaar verzamelen van producten die ik natuurlijk allemaal echt nodig heb (je hebt een hobby hè!), hebben de mannen de auto's voor de deur verplaatst, zodat Het Zonnetje een ere-plek had voor zijn fotoshoot van deze heugelijke dag.

Daarna mochten we zelfs nog even naar binnen rijden (nee, niet winkel in, wel ernaast) en heeft Johan de banden weer op de juiste spanning gebracht. Heel fijn!

Bij mijn aankoop kreeg ik nog mooie cadeaus, de Disco Duo's en de Piccolo Nero. We zijn erg dankbaar voor alles! Het was een heel leuke ervaring, ontmoeting en beleving.

Dankjewel Johan en collega! :grinning::sun:

P_20240110_141711_1_1.jpg

P_20240110_142750_1_1.jpg

P_20240110_142830.jpg

P_20240110_163825_1.jpg
 
Blijf het toch een pluim waard vinden hoe je bij CCHQ ontvangen wordt. Kom er niet vaak, want het is nogal een stukkie rijden, maar als ik er kwam, voelde mij mij geen klant, maar koning. ;)

Zeker gezien hoe een klant veelal een nummer is bij vele winkels, heb ik dat bij Carclean nog nooit gehad. Zo heb ik gister toevallig één van mijn eerste berichten uit 2015 nog eens gelezen en blijkbaar was ik 4 uur lang in de showroom. Ik meen dat toen ook Johan mij al die tijd wereldwijs maakte tijdens mijn eerste stappen in de Detailing-wereld. Of volgens mij zelfs een combi van @Dibbuz en Johan. Echt fantastisch!
 
@Quantoxx heel herkenbaar, ik voelde mij een koningin te rijk met deze ervaring. Vanaf binnenkomst voelde ik mij welkom. Er was meteen een leuk gesprek in een ontspannen sfeer. Goede koffie erbij en het feest was compleet. En ook erg fijn wanneer je net 45 minuten in de auto hebt gezeten: er is een wc. Een superschone wc ook nog eens.

Showroom ziet er ook supermooi uit. Ik heb zelf jarenlang in een winkel gewerkt, en lang niet overal ziet het er zo strak uit als bij CC.

De mannen zijn super behulpzaam en denken graag mee. Johan heeft buiten ook nog een kras op mijn bumper bekeken die er vanaf de aankoop al zit, en uitgelegd op welke manier ik dit het beste kan aanstippen met een lakstift.

Ik ben er ook echt wel een tijdje geweest. Al met al een fantastische ervaring!
 
@Nick Bakker juist, dat is veel waard. Ik heb nog nooit eerder een winkel bezocht waarbij het echt een "uitje" was, gewoon een beleving!
En toen ik tegen Johan zei: "hmm ik ga op de terugweg even de bandenspanning controleren..." zei hij gelijk: "oh rijd hem maar even naar binnen, ik heb zo'n ding ervoor".
Dat is toch gewoon super? :grinning:
 
  • Leuk
Reactions: Drifter