Vanmiddag Het Zonnetje weer vertroeteld. Voor de verandering gewoon eens uitgeslapen op mijn vrije dag, dus ik was wat later dan gewoonlijk bij de wasbox.
Het was een mooie dag en de lente komt eraan, dus ik stond al lekker zonder jas Het Zonnetje te wassen bij gevoelstemperatuur 4 graden (vreemde hobby, vreemd gedrag).
De voorste zijramen gepolijst met AG Car Glass Polish en daarna de Clearvue aangebracht. Voor de zekerheid de rubbers afgeplakt.
Situatie daarna: bizar heldere zijramen. De rubbers zagen er niet meer zo mooi uit nadat ik de tape eraf had gehaald, dus nu heb ik gelukkig een goede reden om ze de volgende keer te behandelen (met Cure, was het idee).
Tijdens de rit naar huis wilde ik het liefst opzij blijven kijken om te genieten van mijn schone ruiten, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan.
De beading op de lak leek mij nog aardig, dus heb na het wassen verder niks met de lak gedaan, alleen de auto gedroogd. Toen zelf ook wat afgekoeld en de jas aangetrokken. Ik kwam natuurlijk wel weer van alles tegen op de lak, kleine plekjes met weet ik veel wat, maar die zijn voor een volgende keer.
De strepen kon ik nu echt niet meer vinden:
En daar stond hij weer te shinen.