Een insectenremover is geen overbodige luxe. Al moet ik zeggen dat touchless misschien nog wel beter werkt, ik zie dan letterlijk het schuim geel kleuren en de insecten eraf vallen.@RoyR vorig jaar vond ik zo'n product nog onnodig (ik dacht: ik heb toch detailspray?), maar nu ben ik een jaar verder met deze hobby, en vond ik het toch wel zinnig.
Niet alleen voor de vliegen, maar ook (of: vooral) voor meeuwenbommen hier aan zee.
En ik lees dat het een multifunctioneel product is, ook voor teer. Benieuwd wat het daarop doet ook.
Ik heb er nog wel foto's van, maar zal wat andere foto's zoeken dan van het einde (in 30 km zone, iemand in een slOpel, die op een verkeerdrempel de lucht in ging en letterlijk op de motorkap landde)Paars metallic klinkt wel mooi. Dat zie ik niet veel. Niet, eigenlijk. Maar jij kwam ze dus ook niet veel tegen! Heb je er nog een foto van toevallig?
Ik vind het bij paars heel erg afhankelijk van hoe licht /donker paars het is. Soms zie ik een wat lichter paarse auto, dat vind ik minder mooi. Diep paars, wat donkerder, kan ik best waarderen. Maar vanaf de foto's vind ik met name het interieur van de Mii by Cosmopolitan nogal erg paars.