Ik was mijn doeken al 5 jaar met een microfiber wash en heb er al een heleboel getest
Ik ben er trouwens mee aan het experimenteren tot hoeverre ik kan gaan en alles zuiver krijg
Men eerste aankoop was micro restore concentrate : ( is zelfs bij CC niet meer verkrijgbaar denk ik )
+- 30 ml in de wastrommel 3 dit op 30 graden
Schuimt niet hard maar het resultaat mag er wezen doeken telkens goed zuiver
Heden heb je nu de keuze uit een tal van merken voor microfiber wash.
Mijn bevindingen / ervaringen .
Nanolex microfiber
Hoeveelheid per machine op 30 graden 50 Ml
Schuimt Goed .... Okeoke het hoeft niet te schuimen om goed te zijn
Resultaat matig nog restanten te vinden op de doeken.
Volgende was Dodos juice Furry liquid , en als een echte die hard dodo fanaat denk je deze zal hij wel oprijzen ....mmmm
Schuimt al iets beter maar het is nog net niet sterk genoeg naar mijn gevoel om mijn doeken echt zuiver te krijgen
Ik zou het ook niet afraden het is een goed product en voldoet zeker
Dan de
Poorboys Typhoon microfiber deze was enkel nog te verkrijgen ik de 3780 ml verpakking .... Een vriend van me was ook net op zoek naar een MF cleaner dus besloten 50/50 te delen
Schuim zeg je schuim jezus deze schuimt al een dolle doe niet meer dan 50 ml in de machine .... Hen al een paar keer mee gemaakt dat het schuim uit het bakje loopt
Result echt deze is super doeken zijn totaal proper , een echte aanrader ... Je ziet het is niet altijd Dodo
Vandaag test gedaan door een paar dagen oude fingermit applicator met Supernatural Hybrid Nano SiO2 quartz aanwezig
Na de wasbeurt was de applicator als nieuw met een ander kleurtje door de aanwezige rode doeken
Het is zeker niet goedkoop wassen mits ik mijn doeken in 3 fases was 1ste 2 de en 3de keus doeken.
Over andere merken kan ik niks zeggen , maar ik vind De PB zo goed dat er morgen nog een grote bus opkomst is
Je ziet ik mag dan zon grote fan van dodo zijn als ik wil als er een beter product naar mijn gevoel is neem ik dat gewoon
Offtopic : Hetzelfde heb ik met de drooghulp voor mij kan niets op tegen Spray and wipe ook van PBW en Dodo s time to dry kan er hammer genoeg niet aan tippen
Hopelijk hebben jullie wat aan mij stukje
Alvast bedankt voor het lezen en keep shining Manny