• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Hoe was jij je doeken?

PM_Petrol

Detailing addict
6 aug 2014
71
55
26
Ik was de doeken met Gyeon towelwash.
Dat zat een paar jaar geleden in het kerstverrassingspakket. Daarna laat ik ze drogen op een droogrek.
Maar uitslaan wat ik hier lees doe ik niet. Misschien ook handig om dat te gaan doen.

Clausii93

Detailing trainee
8 mrt 2019
27
38
27
Ik zou veel minder Typhoon gebruiken @Clausii93. Als ik 30 ml gebruik voor 10 doeken staat het schuim tot aan het plafond.
Ik ben op dit moment mijn doeken aan het wassen, de 1e was dus met veel schuim. Ben nu het 2e wasje aan het draaien met 15ml typhoon, even kijken hoe dit gaat. M’n moeder gaf ook al aan dat ze het idee had dat de nieuwe wasmachine een stuk zuiniger is met wasmiddel.
Dus misschien dat ik het voortaan met de helft minder kan doen (scheelt weer:))

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.913
193
58
@Clausii93 Meer schuim dan oude wasmachine kan ook komen doordat de oude wasmachine intern behoorlijk kalkaanslag had.

Ik gebruik typhoon alleen voor foampads, en voor doeken gebruik ik Nanolex MF wash.