• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoeveel ruimte in garage?

Bijlagen

  • IMG_20190415_092637.jpg
    IMG_20190415_092637.jpg
    267,4 KB · Weergaven: 296
Toch scheelt dat 'maar' 30CM... Beeld is ook wel vertekenend, jij hebt er nu een Mazda 6 in staan, ik dagelijks een Focus.. Dat scheelt ook al aanzienlijk in de breedte ;)
 
Je kunt wel lekker tegen de muur lenen tijdens het polijsten. Ik heb 3.30m binnen maar ook dat blijft behelpen, vaak heb je nog meer zooi in de garage wat altijd in de weg staat.
 
  • Leuk
Reactions: Woita
Als ik de auto zo parkeer (zie foto) dan heb ik op de andere kant ruimte "genoeg". Alleen uitstappen is betje moeilijk :grinning:
 

Bijlagen

  • IMG_20190414_130023.jpg
    IMG_20190414_130023.jpg
    111,3 KB · Weergaven: 327
  • Leuk
Reactions: PA27506
Ik heb geen plaatjes van 'voor', maar hier de plaatjes van 'erna' .
118219


Die houten plaat moet je nog even wegdenken.
118220


De auto past erin. Met een beetje steken heb ik zelfs een beetje ruimte aan 1 kant.

118221



Ook hier: houten plaat even wegdenken. Is inmiddels verzaagd tot meterkastplankjes (totaal niet boeiend).
Fiets staat normaal gesproken in de schuur, maar dit was even om te passen.
118222
 
Netjes, ik hoop het ook nog ooit zo georganiseerd te krijgen. Terzijde; die gele buitensteen kun je redelijk goed schoon krijgen met verdund bleekmiddel of verdunde ammonia, een aantal keren behandelen en met lichte druk afspuiten.
 
  • Leuk
Reactions: CJB
Ik heb geen plaatjes van 'voor', maar hier de plaatjes van 'erna' .
Bekijk bijlage 118219

Die houten plaat moet je nog even wegdenken.
Bekijk bijlage 118220

De auto past erin. Met een beetje steken heb ik zelfs een beetje ruimte aan 1 kant.

Bekijk bijlage 118221


Ook hier: houten plaat even wegdenken. Is inmiddels verzaagd tot meterkastplankjes (totaal niet boeiend).
Fiets staat normaal gesproken in de schuur, maar dit was even om te passen.
Bekijk bijlage 118222
Heb je de muren zelf zo mooi wit geschilderd? Dit wil ik ook gaan doen in mijn garage die niet geïsoleerd is en hele donkere stenen heeft namelijk.
 
Heb de muren eerst behandeld met voorstrijk, daarna 2x met extra dekkende latex.
(niets bijzonders dus)
 
Ik heb geen plaatjes van 'voor', maar hier de plaatjes van 'erna' .
Bekijk bijlage 118219

Die houten plaat moet je nog even wegdenken.
Bekijk bijlage 118220

De auto past erin. Met een beetje steken heb ik zelfs een beetje ruimte aan 1 kant.

Bekijk bijlage 118221


Ook hier: houten plaat even wegdenken. Is inmiddels verzaagd tot meterkastplankjes (totaal niet boeiend).
Fiets staat normaal gesproken in de schuur, maar dit was even om te passen.
Bekijk bijlage 118222
hoe breed is de garage van jou?