Ik werk zelf met Poorboy's SSR polijstmiddelen, SSR1,2 en 3. Zit hier een houdbaarheid aan? Ik dacht zelf een houdbaarheid van een jaar ongeveer, maar hoe uit zich dit? Is het onverstandig om dit polijstmiddel langer dan een jaar te gebruiken? Ik heb het nu ongeveer 1,5 jaar in bezit maar het laatste half jaar niet gebruikt. En de flessen zitten nog redelijk vol, jammer om weg te gooien lijkt mij.
Nog een ander vraagje, een buurman van mij heeft hologrammen op zijn auto...polijstbeurt door een niet erg professioneel bedrijf..dit wou ik ook graag proberen op te lossen door dit (goed) te polijsten. Dit kan gewoon of zijn er speciale behandelmethoden voor hologrammen en plekken die slecht gepolijst zijn.
Nog een ander vraagje, een buurman van mij heeft hologrammen op zijn auto...polijstbeurt door een niet erg professioneel bedrijf..dit wou ik ook graag proberen op te lossen door dit (goed) te polijsten. Dit kan gewoon of zijn er speciale behandelmethoden voor hologrammen en plekken die slecht gepolijst zijn.