• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[How to] Een digitaal vergrootglas maken

Heel inventief alhoewel ik dit princiepe al wel even gebruik met gsm en verrekijker! Super cheap een superzoomlens! En koop je een heel cheap webcammetje en monteer je de microscoop hierop heb je een digitale microscoop voor op de laptop! Cheap and easy
 
En dan de halve schuur met dit soort prullen vol hebben liggen? Neh, dank je, laat de mensen maar lekker zelf aan de knutsel gaan ,^^
 
P@rick: hoelang duurde het voor dat je het binnen had?

Heb al wel een mail gehad dat het verzonden werdt maar nog niks in huis
 
Welke case gebruik je?

Die ik op de foto's zie, ziet er anders uit dan degene die gelinkt wordt op Dealextreme.

Nu heb ik die blind gekocht maar de achterkant is veels te dik helaas :sob: (en ook nog eens erg moeilijk los te krijgen).


Door de dikte is de hele ring nog zichtbaar in de lens van de iPhone, niet heel handig natuurlijk :)
 
Jimmie,

Je hebt de juiste case, je moet alleen wel (maximaal) inzoomen. Zult zien dat het hierna uitstekend werkt. Succes ermee!