Marcel Tibben;301109 zei:Ben helemaal nieuw hier maar heb inmiddels ervaring opgedaan met de srp. Maar krijg de indruk dat de swirls toch nog blijven, poets ik te zacht (handmatig) mbv mcguiires foampad?
Marcel Tibben;301109 zei:Ben helemaal nieuw hier maar heb inmiddels ervaring opgedaan met de srp. Maar krijg de indruk dat de swirls toch nog blijven, poets ik te zacht (handmatig) mbv mcguiires foampad?
Vroeg me enkel nog af of dit ook als finish product kan gebruikt worden? Dus eerst alle krassen en swirls verwijderen met een compound en dan de srp erop voor eventuele overgebleven swirls/krassen te fillen en dan een wax erop.
Bovendien geeft het extra resultaat als je 2 a 3 lagen SRP aanbrengt.
Het lijkt mij dat deze spraywax geen cleaners bevat die onderliggende lagen kan aantasten. Echter weet ik dit niet zeker, maar als een product cleaners en dergelijke bevat, is het meestal te dik om te sprayen.Vandaag ook de Autoglym SRP gekocht. Ik had nog wel een vraag; kan ik het behandelen met SRP mijn Meguiars Ultimate Quik Wax gebruiken? Of zal dat ervoor zorgen dat de opvulling van swirls verdwijnt? Alvast bedankt voor het antwoord!