• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ideetje voor een extra rubriek

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Er schoot me vanavond iets te binnen. Zou het geen idee zijn om een apart subforum te maken met als titel 'De producten' of iets dergelijks. In dit subforum kan, misschien een speciaal geselecteerd groepje mensen, een soort van review schrijven. Wat info erbij over hoe het product het beste te gebruiken is en met wat 'tijdens' foto's. Tot slot natuurlijk de after foto's als voorbeeld waartoe het product toe in staat is??
 
Hmm, misschien druk ik me niet helemaal goed uit. Ik dacht dus meer aan een informatief gedeelte van het forum. Alles netjes geordend bij elkaar. Er worden dus uitsluitend product-ervaringen en resultaten geshowed door een wat ervaardere detailer.
 
En wie mag uitmaken wie er een ervaardere detailer is? Krijg je gegarandeed scheve gezichten van, geen goed plan.
 
Zoals gezegd, dat is er al, en wat Dibbuz ook zegt, wie maakt uit wie er een ervaren detailer is?
Gebruik van producten is persoonlijk, de een vindt dat lekker werken de ander weer wat anders, zoveel merken zoveel meningen.
Wat Dibbuz en ik prettig vinden werken hoeft nog niet zo voor een ander te zijn. Zoals Mike Philips van Meguiarsonline altijd zegt:

Find something you like and use it often :ja

De huidige reviews worden ook door ervaren detailers gelezen en geven daar commentaar en aanvullingen op, zo kan iedereen zijn/haar eigen mening vormen.
 
Ik vind mezelf al "ervaren" Maar ik leer heel de tijd alleen maar bij! ;)

Doe het in ieder geval beter dan heel de rest van de straat, die pakken een lekkere spons en gaan hun auto te lijf alsof ie in jaren niet is schoon gemaakt! (volgens mij ben ik en mijn overbuurman de enigsten die de auto hier in de straat (100meter lang) Met de hand doen:roll
 
Revieuws is natuurlijk altijd leuk maar volgens mij zijn er al wat te vinden. Ervaring is handig dus stel voor dat Dennis en Adrie als beginners er maar geen schrijven;)