• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik wou dat de dader op het kerkhof lag....

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.956
193
47
Den Haag
Om te beginnen .... :sob: :sob: :sob:

Een of andere #$*@! heeft tegen de auto aangezeten, uiteraard zonder iets achter te laten ]-0

Nu is mijn vraag of ik deze schade enigzins op een fatsoenlijke manier kan verwijderen / verhelpen / camoufleren?

Ik ben d'r zwaar :-& van...

}:)w voor degene die het op z'n geweten heeft.
 
Misschien zaterdag even langskomen? Dan kunnen kijken wat we eraan kunnen doen?
 
Waarom is het tegenwoordig zo moeilijk om even een briefje onder de wisser te doen.
Waar zijn tegenwoordig de fatsoensnormen gebleven zeg.....

Ontzettend ruk, maar ik twijfel niet aan de vaardigheden van Den Dibbuzzzzz
 
We zullen zien wat we eraan kunnen doen het ziet er niet best uit in ieder geval :(
 
Sick... :-&

Je hoort en ziet het steeds vaker, en meer en meer ogenschijnlijk "normale" mensen schijnen het niet nodig te vinden om even een briefje achter te laten. Zal wel wat met de veranderende mentaliteit te maken hebben... :(

Trouwens een flinke oppervlakte, als ik niet beter wist zou ik zeggen "paaltje of muurtje". Lijkt me geen gemiddeld bumpertje, dus misschien kun je daar nog iets uit afleiden? En wat zijn die donkerder krasjes die precies contra lopen?
 
Als dat lukt om weg te krijgen zou ik wel heel knap vinden
Er zuur voor je Patrick. Hoop dat DDD het kan;)
 
@ Sven S8:

Die donkere vegen zaten er al sinds we de auto hadden gekocht. Deze zitten wat minder in het zicht dan de schade die je nu zit. Die zitten echt aan de zijkant in het gezichtsveld.

Mijn inziens lijkt het er inderdaad op dat het schade van een paaltje o.i.d. is geweest.
Mijn vriendin weet van niets, die is wel zo eerlijk om toe te geven dat het haar schuld zou zijn, maar in dit geval dus niet.
 
Hmm, er rijden ook geen bakfietsen of soortgelijke ondingen rond bij jullie in de buurt? Vind het er echt bizar uitzien, die grove diepe krassen. Zou niet denken dat het van een auto met kunststof bumpers komt, dan eerder een bestelwagen of een bakfiets o.i.d. Zo te zien zit er ook geen lak op hè?
 
Er zit inderdaad geen lak op van een andere auto.
Een AH boodschappenwagentje is het ook niet geweest aangezien die regelmatig hier in de straat staan.
Kinderen met een fiets zijn het ook niet geweest.

Het moet een redelijk harde tik zijn geweest aangezien er ook 1 ophangpunt afgebroken/los zit.
Het zit ook op een rare plaats, boven en óp de bolling van de achterbumper.
Kijk zelf maar hoe hoog deze zit...

Ooit heeft mijn vriendin wel eens over zo'n ronde steen heen gereden die je wel eens bij een parkeervak ziet.
Die heeft ook flinke schaafschade veroorzaakt.... Maar dat zat echt aan de onderkant van de bumper ]-0

Zulke stenen waren het. Alleen dan nog een stuk hoger.

Ik ben zo stom geweest om bij de grote zolder opruiming een oude, maar nog goede bumper met minder schade (alleen barst) weg te gooien... :|~* :klap
 
Dat soort obstakels zou ook verboden moeten worden... Hoe stond de auto geparkeerd eigenlijk? Insteekhaven, fileparkeren? Als ie zo stond als op bovenstaande foto zou ik haast een fietsaanhangertje gaan verdenken, of een of ander speeltuig van kinderen... Stond ie aan de andere kant van de straat dan kan het met inparkeren zijn gebeurd. Zo'n auto met van die grove ongespoten kunststof bumpers? Misschien eens kijken of jouw lak nog ergens aanhangt...
 
Hm lijkt erop alsof iemand het bewust heeft gedaan met een steen. Ik ken geen auto dus zlke krassen achterlaat...
 
Heel spijtige zaak ,hoop dat je het snel opgelost krijgt.

Het is me ook al gebeurt dus ik ken het gevoel.(was wel minder erg)

Zo'n dingen gebeuren altijd bij de mensen die er het meest om geven.:no
 
Dit is echt hardstikke zonde. 8-()) Als de eigenaar nou iemand was die niets om z'n auto geeft, maar dat kan in dit geval juist niet gezegd worden ...... Ik help het je hopen dat Dibbuz de boel kan wegkrijgen. Veel sterkte en succes!!
 
En alsof de duvel er mee speelt: ook deze automobilist wil blijkbaar liever in de anonimiteit blijven }:)w }:)w Dit zag ik vanmorgen op mijn auto op de bumper rechtsachter. Het is (gelukkig voor mij) niet zo erg als bij Patrick, maar het is zo zonde! Na slechts bijna 2 maanden ........ Is dit machinaal nog weg te halen?

DSCN2295.jpg

DSCN2296.jpg
 
Tsja, er rijden een hoop aso's rond helaas. :( Het is hartstikke zuur, maar het zal vast niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurt... (BTDT)

Je kunt het - voor zover te zien vanaf de foto's - m.i. een heel eind verbeteren machinaal, en redelijk onzichtbaar maken. Of het helemaal weg te krijgen is hangt af van de diepte.
 
@Sven S8: de krassen zijn zo te voelen gelukkig niet diep, heb daarom (stiekem) ook goede hoop dat het met machinaal poetsen niet meer zichtbaar is. Mensen die zich willen aanmelden? :-"
 
huh, de krassen gaan ook naar beneden
dan moet die haast wel met van de stoep rijden je auto hebben geraakt ofzo, anders kan het niet