• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Inès: Peugeot 607 3.0 V6 AUT Full Option - Full Detail

1 van mijn favoriete liedjes gaat over het veluwse woud :) hopelijk heb je er van genoten en vooral in het bijzijn van inès. Al deze inzet loont in de lange termijn
 
  • Leuk
Reactions: RobinT
Aan het uiterlijk ligt het in ieder geval niet, noch aan de liefde die ze krijgt. Leuk om te zien, fingers crossed dat ze nu ook lief blijft voor jou en even geen kuren meer vertoont.
 
  • Leuk
Reactions: RobinT
Hoeveel pech kun je hebben inderdaad!
Hopelijk ben je voorlopig van het gezeik af.
Maar een ding is zeker. Deze unieke peugeot staat er zeer goed bij!
 
  • Leuk
Reactions: RobinT
Wat een dikke pech zeg grrrr echt balen maar soms gaat het zoals het gaat helaas (wet van Murphy).
Gelukkig zijn de storingen gevonden en hersteld en snort hij weer lekker de veluwe over, dus lekker genieten
van je hele mooie 607 en van jullie vakantie natuurlijk.
 
  • Leuk
Reactions: RobinT
Vette pech maar je gaat er voor en dat siert je menigeen zou de auto weg gedaan hebben. Nu maar hopen dat het hier voorlopig bij blijft en je lekker kan genieten vakje weekend auto.
 
  • Leuk
Reactions: RobinT en RoyR
Gefeliciteerd met je bedrijfsbus! In Duitsland gaat het gerucht dat een witte bestelbus altijd het snelste is op de Autobahn. :p komt er nog mooie reclame op ook?

Dat 106'je (Heb ik een groot zwak voor) heb je prachtig opgeknapt.

Maar de creme de la creme is natuurlijk de 607, die staat er echt super bij! Jammer dat je die problemen ermee hebt gekregen, maar anderzijds ook weer fijn dat er weer allemaal nieuw spul op zit toch!
 
  • Leuk
Reactions: RobinT
Dank voor de reacties iedereen! Altijd fijn om te lezen dat jullie je kunnen vinden in mijn keuzes, werkt motiverend!

@Heijneker
Dank! Het plan met de Bipper is om ‘m eerst een klein beurtje te laten geven.
Daarna een Full Detail. Cabine en laadruimte helemaal reinigen. Van buiten de kunststof bumpers in de Trim, net als de koplampen nadat die hersteld zijn. Het lakwerk is ook verre van detailer-waardig. Goed reinigen en dan zo perfect mogelijk polijsten. Er heeft bestickering opgezeten waarvan de resten met een roterende machine zijn verwijderd en natuurlijk de gebruikelijke sporen die gewist moeten worden.
Daarna de reclame erop en dán de Bipper in de glascoating. Dan is het busje ook een rijdend visitekaartje :)
Hier zal ik ook een topic over maken.

Het 106’je was ook een leuk klusje inderdaad. Dit is ondertussen m’n derde, al heb ik nog niet eerder eentje gehad die zo netjes was! Blanke lak laat nog nergens los en van binnen is ‘ie als nieuw. En de eerste die ik kocht zónder lekke koppakking haha! Had ‘m graag gehouden, maar drie auto’s is wel wat teveel van het goede.
 
  • Leuk
Reactions: Heijneker en RoyR
Tijd voor een update!
Er is veel gebeurd de afgelopen periode.
Sinds november 2021 ben ik gezegend met een eigen bedrijfsruimte in Franeker, waar ik nu het hele jaar door geïsoleerd auto’s kan detailen. Meteen doorgepakt en in de detailstudio de welbekende honinggraatverlichting laten ophangen, vanuit Engeland.
IMG_5563.jpg



De 607 heeft in de loods een eigen plekje kunnen krijgen. Ik betrapte mezelf er steeds op dat ik de slee binnen liet staan en het busje meenam, zodat de oude dame niet blootgesteld werd aan de weerselementen. Bovendien een leenauto gekocht voor mijn bedrijf, een Peugeot 206.
IMG_3972.jpg


Hierdoor hoeft de 607 eigenlijk alleen maar mooi te zijn in mijn bedrijfspand. Daartoe besloten dat ze nu echt met pensioen mag. Ze staat geschorst in de loods, wachtend op het betere weer. Dan wordt ze gebruikt als weekend/vakantie-auto. Ze staat nu lekker warm en droog, helemaal schoon. Ook kan ik elke dag tijdens mijn werk altijd even een blik werpen op de champagne sedan
IMG_4657.jpg



Voor de liefhebbers zijn jullie altijd welkom om even langs te komen voor een bakje koffie
 
Laatst bewerkt:
Wat leuk om te lezen! Het belletje was bij mij nog niet eerder afgegaan maar ik kom 4-5 keer per week in Franeker i.v.m. werk. Zal zeker een keer langskomen met de 207!
 
  • Leuk
Reactions: RobinT
Gefeliciteerd met deze hele mooie ruimte en veel werkplezier natuurlijk.
Mooie start en zeer spannend om deze stap te doen om je hobby voort te zetten naar een echt bedrijf (gaaaffff).
 
  • Leuk
Reactions: RobinT
Mooie update @RobinT! Gave werkruimte hoor. De 607 is een prachtige auto. Moet gelijk even denken aan de 406 Coupé, die een tijdje heb gehad. Vanaf het eerste moment dat die in de showroom stond was ik daar al verliefd op. Niet de beste auto, maar wel 1 van de mooiste!
Ik kom regelmatig over de Afsluitdijk, dus een bakje zit er mogelijk wel in!
 
  • Leuk
Reactions: RobinT