• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Jaguar XJ (X350) - 2005 - 134.000 km

En hier is de dieselversie weer onredelijk duur! Erg mooie detail ook, ik heb er ook ooit 1 mogen doen en je merkt met detailen dat dit wel wat meer "premium" materialen zijn als bij zijn duitse concurrenten uit dezelfde periode. Die NXT wax geef ik je groot gelijk in hoor, alhoewel ik nu de Mothers Synwax eens ga proberen.
 
Even ter info...
Nadat ik mijn Mazda MX5 NC verkocht had, heb ik een aantal berichten ontvangen van forumleden die meldden dat zij geïnteresseerd waren in de wagen, maar toen was hij al verkocht...
Gezien ik geen twee keer dezelfde fout wil maken, zou ik hiermee even willen melden dat ik de Jaguar verkoop. Hij staat te koop bij MIC Exclusive in Middelburg.
De Jaguar is een zalige auto, maar ik vind de tijd niet meer om hem te onderhouden zoals ik graag zou willen. :pensive:
Ik hoop een koper te vinden die de wagen met evenveel liefde (ahum... :innocent:) zal verzorgen als ik...
 
Mooie wagen. Die gaat nog wel even mee. Veel rijplezier. Heerlijk he, zo'n auto waarvan er geen duizenden rond rijden. Iedere keer weer een feestje.
Het is inderdaad een feest, alleen moet een mens nu en dan keuzes maken ... en de keuze is gemaakt: hij moet eruit... :triumph:
Vandaar. Als iemand van jullie 5,05 meter plaats heeft en (bij voorkeur) een dak voor boven zijn hoofd: laat je gaan. :heart_eyes:
 
Het is inderdaad een feest, alleen moet een mens nu en dan keuzes maken ... en de keuze is gemaakt: hij moet eruit... :triumph:
Vandaar. Als iemand van jullie 5,05 meter plaats heeft en (bij voorkeur) een dak voor boven zijn hoofd: laat je gaan. :heart_eyes:

Sorry vlerk, heb nog niet zo heel lang geleden zelf zo'n slagschip gekocht. Succes met de verkoop. Wel jammer.........