• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Klusje voor vandaag motorkap polijsten…

Kijk of er een boutje achter zit. Deze kun je met een inbus losschroeven.

Bijlagen

• IMG_2063.webp
    IMG_2063.webp
    25,5 KB · Weergaven: 6
  • Leuk
Reacties: RoyR en Cordoba
@Lexy zou kunnen maar hoe dan ook bij mij ging ie daar weg en zocht ik er een betere oplossing voor.
Ik baal ervan dat ik deze man niet kon helpen al denk ik dat 1 finish wellicht nog had gekund maar goed ik ga dat risico niet pakken.

Allereerst het simpele: die houders voor lifehammers ken ik zoals Lexy ze laat zien, die kun je losschroeven en gewoon op een andere plek vastzetten (klemt op het paneel m.b.v. de schroef, al zal stevig aandraaien van de schroef wel iets van een afdruk achterlaten.

Wat de lakdikte betreft is het een optie om bij een auto in de showroom (van het zelfde model) een paar lakdiktemetingen te doen, dan heb je ook een goed beeld hoeveel lak het 'raggen met een rotary' heeft gekost. Met zo'n vergelijk staat de eigenaar sterker en kun je beter inschatten of er nog iets meer mogelijk is dan alleen finishen.

• Leuk
Reacties: RedCat
Allereerst het simpele: die houders voor lifehammers ken ik zoals Lexy ze laat zien, die kun je losschroeven en gewoon op een andere plek vastzetten (klemt op het paneel m.b.v. de schroef, al zal stevig aandraaien van de schroef wel iets van een afdruk achterlaten.

Wat de lakdikte betreft is het een optie om bij een auto in de showroom (van het zelfde model) een paar lakdiktemetingen te doen, dan heb je ook een goed beeld hoeveel lak het 'raggen met een rotary' heeft gekost. Met zo'n vergelijk staat de eigenaar sterker en kun je beter inschatten of er nog iets meer mogelijk is dan alleen finishen.
Ik heb een lakdiktemeter waarbij ik ook een rapport kan maken en e mailen bv en ik heb de eigenaar uitgelegd dat mijn meter geen afzonderlijke lagen van de lak kan meten. Hij gaat nu eerst terug naar Mazda om te overleggen en dan kijken we verder.
Ik heb aangeboden evt mee te gaan en mijn aanbod om te helpen met een motorkap blijft staan .

T.a.v. van de houder vind ik de locatie nog steeds kansloos en ook een afdruk in het plastic zou ik niet zo tof vinden…